Alexandra Bucur: Intr-o perioada in care marcile proprii iau avant, Scandia Sibiu se lupta pentru mentinerea cotei sale de piata

Alexandra Bucur: Intr-o perioada in care marcile proprii iau avant, Scandia Sibiu se lupta pentru mentinerea cotei sale de piata

Povestea Scandia Food a inceput in anul 1922, atunci cand Josef Theil a infiintat fabrica de preparate de carne si conserve Theil. La scurt timp, tehnologiile folosite si calitatea produselor si-au spus cuvantul, iar fabrica cetateanului german a castigat popularitate. Compania a fost privatizata in anul 2001, iar in 2010 a trecut printr-un proces de rebranding. Astazi, Scandia Food este lider pe piata conservelor pe baza de carne si are in portofoliul sau branduri precum Scandia Sibiu, Bucegi, Sadu, Velicia si Via.

Am stat de vorba cu Alexandra Bucur (Marketing Manager) pentru a afla mai multe despre momentele cheie din viata companiei Scandia Food, strategiile de comunicare, procesul de rebranding, constrangerile pietei in care activeaza, dar si despre evolutia brandului Scandia Sibiu de-a lungul celor 90 de ani de existenta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Related