Daniel Enescu: In perioada 2009-2012 am avut cresteri cel putin de doua ori mai mari decat media pietei de profil din Romania

Daniel Enescu: In perioada 2009-2012 am avut cresteri cel putin de doua ori mai mari decat media pietei de profil din Romania

Acum aproximativ o luna, Daedalus Millward Brown primea rezultatele unui studiu realizat de Kantar Group in legatura cu satisfactia clientilor in domeniul serviciilor B2B. Daedalus obtinea un scor de 101, cu mult peste media grupului (73). Am discutat cu Daniel Enescu (Managing Partner, Daedalus Millward Brown) despre cum a fost realizat studiul si ce masuri a luat agentia romaneasca de research pentru a creste satisfactia clientilor, dar si despre evolutia companiei din ultimii 4 ani din perspectiva numarului de clienti si a cifrei de afaceri.

SMARK: Pe 26 septembrie ati anuntat ca au sosit rezultatele studiului de satisfactie a clientilor, Daedalus Millward Brown obtinand un scor de 101 in ceea ce priveste serviciile B2B. Cum este realizat acest studiu de catre Kantar Group si cum se pozitioneaza Daedalus Millward Brown in clasament comparativ restul grupului si cu restul companiilor din “familia” Kantar?
Daniel Enescu: Studiul de customer satifaction este un studiu anual realizat la nivel global si masoara satisfactia clientilor pentru toate birourile firmelor care fac parte din grupul Kantar. Tehnic vorbind, Kantar trimite chestionarele catre toti clientii semnificativi ai birourilor Millward Brown. Studiul se realizeaza la nivel central astfel incat birourile locale sa nu influenteze rezultatele. Anul acesta noi am fost evaluati de 25 de clienti. Scorul este un indicator agregat care ia in calcul 4 factori importanti: performanta generala, recomandarea, intentia de cumparare in viitor si avantajul competitiv.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related