Raluca Gavrilescu: Reusita in cariera a tinut intotdeauna de un singur aspect - de curaj

Raluca Gavrilescu: Reusita in cariera a tinut intotdeauna de un singur aspect - de curaj

Se vorbeste din ce in ce mai mult despre educatia “de dormitor” si despre cum, pentru a fi mereu in top, trebuie sa investim continuu in cunostinte. Ei bine, Raluca Gavrilescu (Creative Director, GAVRILESCUa inteles lucrul asta devreme si e un exemplu despre cum poti invata si de unul singur, despre cum internetul salveaza vieti si business-uri si despre energia si doza de curaj care te scoate din anonimat.

Pe ea criza financiara a determinat-o sa-si dea demisia de la job. A luat decizia la un suc, cu fetele, si s-a hotarat sa-si ia viata in propriile maini. A ales o nisa, pentru ca e mai simplu sa fii cel mai bun intr-un domeniu nou decat sa te compari mereu cu altii. Si a reusit, iar secretul a stat in energia care o hraneste zi de zi, care o face sa traiasca prin ceea ce face, sa se bucure de experientele pe care munca i le pune in cale si sa invete cate ceva din tot ce o inconjoara. Ne-a povestit deja despre cum decurge procesul de naming, iar acum vorbeste despre cum a intrat pe aceasta nisa invatand totul singura, dar si despre sursele din care oricine poate invata mai multe despre domeniul ei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Marks

Marks este un nou tip de echipa, iar fondatorii Marks sunt specialisti care vin atat din “lumea clientului”, cat si din “lumea agentiilor”; specialisti in domenii diferite –... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related