Strategii de succes in activarile de brand

Strategii de succes in activarile de brand

Brand Activation Strategy, un eveniment din seria de conferinte SMARK KnowHow, se va desfasura pe 27 si 28 noiembrie, la Hotel Ramada Majestic. Anul acesta evenimentul isi propune sa aduca in discutie felul in care un brand creeaza o legatura pe termen lung cu consumatorii finali, prin experiente memorabile si platforme de comunicare coerente.

Evenimentul se afla deja la a doua editie, asa ca in continuare va vom prezenta cateva principii si sfaturi legate de stabilirea strategiilor pentru construirea activarilor de succes, dar si cele mai frecvente greseli, identificate in cadrul editiei de anul trecut, urmand ca pe 27 si 28 noiembrie sa vedem cu ce solutii noi au venit intre timp brandurile pentru a crea o legatura de durata cu consumatorii.

Despre cei 3 piloni ai unei activari de brand de succes a vorbit Adrian Alexandrescu (Managing Partner, Interactions): diferentierea (minimizarea discrepantei dintre advertising si produs, integrarea promisiunii de produs si a livrarii efective a acesteia intr-o singura activitate), increderea (care se castiga indeplinind si depasind asteptarile clientilor si prin alegerea unui atribut specific de serviciu/produs si concentrarea intregii campanii in jurul lui), utilitatea insotita de entertainment (utilitatea fiind cea mereu necesara).

Andrei Iordache (DaedalusMillwardBrown) a prezentat 5 principii care sa ghideze companiile in activarea de brand: pretuirea concurentilor si evitarea razboiurilor de preturi, folosirea povestirilor in comunicare pentru a pune brandul intr-un context mai mare, clarificarea obiectivelor, stabilirea corecta a timing-ului, precum si atentia la pericolul canibalizarii brandurilor. De asemenea, Andrei a vorbit despre 3 instrumente de research utilizate de companii pentru gestionarea corecta a promotiilor, ca modalitate de activare a unui brand: Shopper research, Demand and Activation si PromoWatch.

Despre maximizarea rezultatelor care se pot obtine prin intermediul activarilor a vorbit Simona Panait (National Marketing Manager, Coca-Cola HBC Romania), amintind de importanta folosirii tuturor datelor disponibile despre consumator, cumparator si retailer, de integrarea paid, owned, shared si earned media, de colaborarea tuturor celor implicati in realizarea unei activari pentru a ajunge la un mesaj comun pentru toti stakeholderii, de relevanta consistentei in activare si despre masurarea evolutiei indicatorilor de brand.

Dan Burlacu (Consultant Trade Marketing & Distribution) a vorbit despre cele mai frecvente greseli pe care le fac companiile romanesti in contextul unei activari de brand, de la lipsa de comunicare intre echipa de trade si cea de distributie la ignorarea diferentelor de vizibilitate a marcii in supermarketuri, in minimarketuri sau in HoReCa, si pana la neefectuarea de evaluari intermediare, care ar permite ajustari.

Cate dintre aceste principii mai sunt inca valabile, vom afla anul acesta la a doua editie Brand Activation Strategy. Printre speaker-ii confirmati pana acum la eveniment se numara: Stefan Andrei (Business & Product Development Consultant, Exact Cercetare si Consultanta), Sorin Bechira (Managing Partner & Creative Director, X3), Claudia Chirilescu (Director General, Spoon Media), Daniel Gontz (Creative Director, Colorbitor), Catalina Laschon (Head of Consumer Research Department, Nielsen Romania), Lacramioara Loghin (Managing Director, Exact Cercetare si Consultanta), Miriam Moroianu (Qualitative Research Manager, Consumer Research, Nielsen Romania), Dana Nae Popa (Realistic Managing Partner & Business Developer, Pastel) Adina Nica (Fondator, Open I), Mona Opran (COO, Saatchi&Saatchi), Zoltan Tussai (General Manager, Optical Disc Solutions).

Mai multe detalii despre program si inscriere sunt disponibile pe site-ul evenimentului. Pentru cei care se inscriu pana pe 18 noiembrie inclusiv, biletele sunt disponibile la un pret special, cu 20% mai mic.

Brand Activation Strategy 2013 este o conferinta ce face parte din seria de evenimente SMARK KnowHow ce se desfasoara pe 27 si 28 noiembrie.  Evenimentul este activat de VERLA, furnizori de incredere sunt ODS, iar strategi ai datelor sunt Spoon Media. Transportatorul oficial este Air France, iar creative food partner este frufru. Evenimentul este sustinut de 360 Revolution, Trade Media, Casa de Traduceri si Agrafa.

Despre partenerii conferintei

ODS furnizeaza incredere brandurilor. Optical Disc Solutions se remarca in piata multiplicarii industriale a discurilor optice, CD si DVD ca fiind singurul producator pe plan local si unul din cei mai mari din Europa de Est. Avand licente in domeniul productiei si securitatii informatiilor de la majoritatea autoritatilor in domeniu (Philips, CDSA, SRAC, MPEGLA, Disney, Universal etc.), ODS si-a extins domeniul de activitate si in furnizarea de servicii de print management, depozitare si expeditii, ajungand sa livreze nu doar discuri, ci incredere.

VERLA activeaza la eveniment prezentand marketerilor o selectie din solutiile sale de materiale pentru productia publicitara, pentru a le strani curiozitatea si a-i invita sa descopere solutiile de care se folosesc multe din ideile prezentate in conferinta.

Spoon, agentia de media cu 10 ani de expertiza in analiza datelor si strategie de media, prezinta cateva studii de caz despre rezultatele obtinute din optimizari in campanii de activare pe medii digitale.

Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Forbes, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Catavencii, Zumzi, IAA, UAPR, Wall Street, Best Jobs, Piata, Ziare.com, Business24, Port.ro, Money Magazine si Radio Guerrilla.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related