La Brand Activation Strategy aflam insight-uri din bucataria romanilor

La Brand Activation Strategy aflam insight-uri din bucataria romanilor

Atunci cand ma gandesc la bucatarie nu pot sa nu vad aburul creat de ciorba de pe foc si de pilaful facut cu zeama in care a fiert puiul pentru ciorba. Nu pot sa nu vad gogonele, varza rosie, ardeii copti, vinetele la cuptor, zacusca, prajitura aburinda cu ciocolata pentru care nu mai ai rabdare sa se raceasca. Dar cum fiecare bucatarie e invaluita in mister, Nielsen Romania a derulat in luna octombrie studiul "In bucataria romanilor. De la raft in farfurie", care urmareste drumul pe care produsele il parcurg din magazine pana in momentul in care sunt servite. O parte din rezultatele acestui studiu, cel de-al zecelea raport derulat sub umbrela SMARK Research, vor fi prezentate de Miriam Moroianu (Qualitative Research Manager, Consumer Research Department, Nielsen Romania) si Catalina Laschon (Head of Consumer Research Department, Nielsen Romania) in cadrul Brand Activation Strategy, eveniment din seria SMARK KnowHow, ce are loc pe 27 si 28 noiembrie.

Raportul investigheaza felul in care s-au schimbat sau transformat obiceiurile culinare ale romanilor si observa tendintele actuale referitoare la asteptarile fata de produse alimentare si bauturi, pentru a putea obtine o perspectiva relevanta.

Printre speaker-ii evenimentului se mai numara: Stefan Andrei (Business & Product Development Consultant, Exact Cercetare si Consultanta), Sorin Bechira (Managing Partner & Creative Director, X3), Claudia Chirilescu (Director General, Spoon Media), Daniel Gontz (Creative Director, Colorbitor), Lacramioara Loghin (Managing Director, Exact Cercetare si Consultanta),Miriam Moroianu (Qualitative Research Manager, Consumer Research, Nielsen Romania), Dana Nae Popa (Realistic Managing Partner & Business Developer, Pastel) Adina Nica (Fondator, Open I), Mona Opran (COO, Saatchi&Saatchi), Zoltan Tussai (General Manager, Optical Disc Solutions).

Inscrierile la conferinta mai continua si astazi. Mai multe detalii despre program si inscriere sunt disponibile pe site-ul evenimentului.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Pastel

pastel este o agentie de comunicare cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 13 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti din arii diferite,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related