Rezultatele campaniei "Omul REinverzeste locul"

Rezultatele campaniei "Omul REinverzeste locul"

Asociatia Salvati Dunarea si Delta impreuna cu Dorna anunta rezultatele campaniei "Omul REinverzeste locul": 56 de proiecte au fost inscrise pe pagina de Facebook The RE Concept - platforma de responsabilitate sociala a Coca-Cola HBC Romania, iar 1350 de voluntari au participat la cele 20 de actiuni castigatoare. Au fost adunati peste 700 de saci cu deseuri in 10 orase din Romania, s-au plantat 2000 de  pomi, au fost igienizate 4 parcuri, 2 situri Natura 2000 si 10 scoli si gradinite sunt mai prietenoase cu copiii, arata un comunicat emis de organizatie.

Campania Omul REinverzeste locul, derulata in perioada 1 iunie-31 octombrie 2013 sub forma unui concurs online pe Facebook, pe pagina The RE Concept, a avut ca scop implicarea comunitatilor locale in nominalizarea, reabilitarea si reamenajarea unor spatii publice abandonate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related