Asociatia Salvati Dunarea si Delta impreuna cu Dorna anunta rezultatele campaniei "Omul REinverzeste locul": 56 de proiecte au fost inscrise pe pagina de Facebook The RE Concept - platforma de responsabilitate sociala a Coca-Cola HBC Romania, iar 1350 de voluntari au participat la cele 20 de actiuni castigatoare. Au fost adunati peste 700 de saci cu deseuri in 10 orase din Romania, s-au plantat 2000 de pomi, au fost igienizate 4 parcuri, 2 situri Natura 2000 si 10 scoli si gradinite sunt mai prietenoase cu copiii, arata un comunicat emis de organizatie.
Campania Omul REinverzeste locul, derulata in perioada 1 iunie-31 octombrie 2013 sub forma unui concurs online pe Facebook, pe pagina The RE Concept, a avut ca scop implicarea comunitatilor locale in nominalizarea, reabilitarea si reamenajarea unor spatii publice abandonate.


	




![[Descifrat 3.0] Paul Olteanu: Eu nu cred că banii cumpără fericirea. Dar pot să tamponeze nefericirea](https://media.iqads.ro/2025/10/screenshot-2025-10-27-at-15-30-35-cover-850.jpg)
















