8.000 de jucarii au fost colectate de Autovit.ro si Carrefour pentru copiii defavorizati

8.000 de jucarii au fost colectate de Autovit.ro si Carrefour pentru copiii defavorizati

Campania “Masinutele Bucuriei”, initiata de Autovit.ro alaturi de Carrefour Romania, a reusit sa stranga 8.000 de jucarii pentru copiii aflati sub protectia SOS Satele Copiilor din Bucuresti, Bacau si Sibiu, precum si pentru cei care locuiesc impreuna cu familiile biologice, dar beneficiaza de sustinerea asociatiei, informeaza un comunicat emis de Graffiti PR.

Campania s-a desfasurat in perioada 21 octombrie - 15 decembrie in sase hipermarketuri Carrefour din Bucuresti, acolo unde clientii au putut lasa jucarii care vor ajunge la aproximativ 1.000 de copii.

“Suntem bucurosi ca initiativa Autovit.ro a reusit sa sensibilizeze foarte multi oameni care, in preajma sarbatorilor, s-au gandit si la copiii mai putin norocosi. Suntem foarte incantati de numarul impresionant  de jucarii pe care le-am strans. Speram sa putem aduce bucurie in sufletele micutilor de la SOS Satele Copiilor si sa le oferim astfel o sansa pentru o dezvoltare armonioasa. Multumim tuturor partenerilor si donatorilor care ne-au sprijinit in acest demers”, a declarat Mihai Cune (Business Manager, Autovit.ro).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related