Romanii, preocupati de siguranta locului de munca, dar nu si de calitatea muncii lor

Romanii, preocupati de siguranta locului de munca, dar nu si de calitatea muncii lor

Un studiu realizat de Daedalus Millward Brown in sapte tari din regiune arata care sunt diferentele majore dintre romani si vecinii din zona atunci cand vine vorba despre serviciu. Pusi in situatia de a alege o slujba noua, respondentii au fost rugati sa aleaga cinci atribute care conteaza cel mai mult pentru acel post. Expertii Daedalus au creat astfel portretul slujbei ideale, asa cum este ea vazuta de locuitorii din tarile analizate, anunta un comunicat din partea companiei.

Studiul a fost realizat pe un esantion de 2.306 de respondenti din sapte tari: Romania, Bulgaria, Serbia, Croatia, Turcia, Cehia si Slovacia. Datele au fost culese in luna august 2013, din Panelul Daedalus Online. Esantioanele sunt reprezentative pentru populatia din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 65 ani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related