Aperol incheie un parteneriat global cu Manchester United

Aperol incheie un parteneriat global cu Manchester United

Parteneriatul care macheaza o etapa importanta in expansiunea internationala a brandului Aperol a debutat la 1 ianuarie 2014, desfasurandu-se pana la finalul sezonului 2016 – 2017, arata un comunicat din partea Oxygen PR.

In cadrul parteneriatului, reclamele si sigla Aperol vor rula pe panourile digitale de pe stadionul Old Trafford in timpul meciurilor locale din Premier League, FA Cup si Capital One Cup, la care se adauga un program de activari de ATL, BTL, on trade, digital si PR, desfasurate in pietele cheie. Parteneriatul se va promova si in zilele in care sunt programate meciuri de fotbal din cadrul celor trei competitii, prin intermediul revistei lunare “Inside United” a clubului, pe canalul TV al Manchester United sau pe website. Pe Old Trafford, se vor amenaja spatii speciale unde fanii vor se va servi Aperol Spritz.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related