Studiu: ce cadouri cumpara si ce cadouri vor sa primeasca tinerii romani

Studiu: ce cadouri cumpara si ce cadouri vor sa primeasca tinerii romani

Conform raportului de cercetare "YouBus. Tendinte in activitati, preferinte si consum. Toamna 2013", realizat de platforma Youth Monitor, 66,7% dintre tinerii cu varste cuprinse intre 22 si 26 de ani, care se afla la inceput de cariera, sunt optimisti in ceea ce priveste viitorul lor financiar, desi veniturile lor sunt in scadere. In schimb, aproape 60% dintre tinerii cu varste intre 14-17 ani sunt pesimisti in ceea ce priveste viitoarele resurse financiare, arata un comunicat emis de Atelier Sapte.                 

In ceea ce priveste cadourile pe care tinerii vor sa le cumpere prietenilor lor, peste 60% dintre acestia, si in cazul fetelor, si in cel al baietilor, prefera hainele, in primul rand datorita utilitatii acestora. In top se mai afla si cosmeticele si bijuteriile.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


WaveCrest

Ne place să credem că rolul principal al advertising-ului este de a crea relații puternice între branduri și oameni. De peste 20 de ani, la WaveCrest România (cunoscută anterior sub numele Grup Șapte și... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related