Daniel Enescu vorbeste la Promotions Now 2014 despre modul in care o promotie poate construi brand equity

Daniel Enescu vorbeste la Promotions Now 2014 despre modul in care o promotie poate construi brand equity

Invitat la Promotions Now 2014, eveniment din seria SMARK KnowHow care are loc pe 6 si pe 7 martie, Daniel Enescu (Managing Partner, Daedalus Millward Brown) va discuta despre cele mai importante aspecte in realizarea unui spot pentru o promotie sau concurs. In continuare povesteste ratiunile care au stat la baza deciziei de a cauta reteta succesului unui astfel de spot si tehnicile utilizate. Pe Daniel il puteti intalni pe 6 martie, alaturi de alti speakeri precum: Raluca Popescu (Lector doctor, Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala, Universitatea Bucuresti), Adrian Alexandrescu (Managing Partner, Interactions), Nir Refuah (General Manager, MRM Worldwide Romania) sau Stefan Chiritescu (Head of Innovation, Graffiti BBDO).

Unul dintre lucrurile pe care le auzim obsesiv legat de promotii este ca acestea erodeaza puterea brandului (brand equity), cu consecinte nefaste asupra capacitatii acestuia de a genera profituri pe termen lung. Dincolo de raurile de cerneala scurse si punctele de vedere diferite legate de aceasta tematica, un lucru e cert: promotiile au beneficii clare si sunt utilizate pe scara din ce in ce mai larga de echipele de marketing. Legat insa de dezbaterea promotie vs. brand, Daedalus Millward Brown lanseaza o provocare: cum sa faci o promotie si sa construiesti in acelasi timp brand equity?  Altfel spus, cum sa transformi sintagma “promotie vs. brand” intr-o noua paradigma: “promotie + brand”?

Pentru acest lucru e nevoie  sa se intample doua lucruri consecutive:

-          Promotia sa fie ingenioasa, in linia si in spiritul brandului, sa adauge acestuia o noua dimensiune prin alegerea premiilor si a povestii din spate;

-          Modul in care se comunica povestea promotiei (ideea creativa si executia) sa fie atractiv, sa implice audienta, sa fie convingator si, nu in ultimul rand, bine branduit.

Avand o experienta de aproape 10 ani in pretestarea spoturilor publicitare, ne-am incumetat sa “descifram” mecanismele intime ale unui spot de promotie. Desi am pre-testat peste 500 de reclame in Romania, putine dintre acestea au fost reclame de promotie, partea leului fiind luata de reclamele de brand. Prin prezentarea rezultatelor testarii catorva reclame bine facute, incercam sa punem reflectoarele asupra acestei Cenusarese a spoturilor publicitare si sa invatam impreuna cum putem crea sinergii majore intre promotii si brand.

Vom fi sustinuti in demersul nostru si de utilizarea unei tehnici de neuroscience dezvoltata in urma cu cativa ani in laboratoarele MIT din Statele Unite. Affectiva decodifica starile de spirit ale subiectilor care urmaresc un spot publicitar secunda-cu-secunda pe baza miscarilor micro-muschilor fetei, folosind o simpla camera web. Toate aceste stari de spirit sunt analizate si interpretate pentru a obtine insight-uri pretioase dincolo de informatia pe care o obtinem din ceea ce respondentii pot verbaliza.

Evenimentul este completat de alti aproximativ 30 de speakeri si traineri printre care: Adina Andrei (Director Achizitii FMCG, Carrefour Romania), Corin Chiriac (Planner, Geometry Global), Catalin Ciurezu(Director Executiv, Mediapost Hit Mail), Camelia Dau (Group Brand Manager, Kinder), Mihai Gongu (Creative Director, GMP Advertising), Doru Spataru(Owner, Front Line Marketing).

Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul evenimentului. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 24 februarie inclusiv este disponibil un pret de early bird, cu 20% reducere.

Promotions Now 2014 este un eveniment ce face parte din seria SMARK KnowHow. Solutions provider al evenimentului este AdProduction.

AdProduction a fost infiintata in 2002 si pune la dispozitia clientilor servicii de print outdoor si indoor, alaturi de produse de semnalistica si POSM-uri. La acestea se adauga competente – de la design la productia in house si ulterior pana la montaje in locatiile clientilor.

Creative food partner este frufru. Partenerii evenimentului sunt: IQads, Casa de traduceri, Catavencii, Forbes, BestJobs, Zumzi, Wall-Street, Port.ro, 24FUN, HotNews, Ziare.com, Business24, The Institute, IAA, UAPR, Magazinul Progresiv, Cariere, Piata, Radio Guerrilla.

SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related