Studiu Global Comscore si UPS: Ce isi doresc clientii de la experientele lor de cumparaturi online

Studiu Global Comscore si UPS: Ce isi doresc clientii de la experientele lor de cumparaturi online

Cel mai recent studiu realizat de comScore Inc. pentru UPS arata ca, atunci cand fac cumparaturi online, clientii isi doresc, in mod special, un mai mare control asupra expeditiei produselor. Cercetarea a fost realizata pe un esantion de peste 14.000 de cumparatori online fideli din sase tari europene, precum si din Statele Unite ale Americii, Canada, Asia, Australia si Mexic.

 "E-commerce-ul a devenit o constanta in randul cumparatorilor din intreaga lume. Acestia isi doresc in permanenta servicii imbunatatite si flexibile si pun astfel presiune pe retailerii online sa ofere o experienta de shopping cat mai buna, de la stadiul premergator plasarii unei comenzi si pana la livrarea si returul produselor, indiferent de tara din care sunt comandate", a declarat Iulia Gabriela Nartea (Managing Director, UPS Romania, Grecia, Ungaria).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Related