Call for papers pentru Marketing Research Conference 2014 - Connected Consumer Insights

Call for papers pentru Marketing Research Conference 2014 - Connected Consumer Insights

Aflat la cea de-a 5-a editie, evenimentul Marketing Research Conference acopera de aceasta data tema “Connected Consumer Insights”. Researcheri si profesionisti din marcomm vor prezenta pe 25 si 26 iunie cele mai noi tool-uri, studii edificatoare si case studies relevante pentru a scoate la lumina noua fata a consumatorului conectat. Incepand de astazi, 15 mai, asteptam propunerile de subiecte, prezentari, speakeri si studii de caz relevante pentru tema evenimentului pe adresa [email protected]. Deadline-ul pentru trimiterea propunerilor este 21 mai.

Conferinta din acest an urmareste trendurile internationale, manifestate si la nivel local, printre care: research-ul digital, masurarea eficientei si optimizarea investitiilor in media pe diverse canale, programatic marketing.

In cadrul procesului de selectie vor avea prioritate propunerile care abordeaza urmatoarele teme acoperite de eveniment:

- Noi metode de cercetare: modalitati, canale si abordari noi de cercetare (cognitive science, gamification, etc);

- Research-ul digital: unelte de cercetare care vizeaza comportamentul consumatorului in mediul digital;

- Masurarea eficientei si managementul advertisingului multicanal, livrat noului consumator conectat;

- Programatic marketing si platforme de programatic buying;

- Big Data: case studies de la branduri care utilizeaza surse de research multiple pentru intelegerea utilizatorilor in mediul digital si nu numai; case studies ale agentiilor de research si ale brandurilor despre coagularea datelor si interpretarea acestora pentru rezolvarea problemelor de business ale brandului;

- Shopper marketing – points of influence: studii despre cum functioneaza abordarea multichannel; multiscreen research – comportamentul consumatorului aflat in fata televizorului si celelalte device-uri utilizate in paralel;

Sunt incurajate si propunerile de subiecte noi, neincluse in aceasta lista, in masura in care acestea se afla in aria de interes a evenimentului.

Acoperind tema “Connected consumer insights”, conferinta si workshop-ul se vor adresa atat agentiilor de research care doresc sa fie la curent cu noile directii ale pietei locale, cat si profesionistilor din industria comunicarii, care folosesc aceste tool-uri pentru optimizarea creatiilor, dar si marketerilor care vor pune in aplicare know-how-ul relevant pentru rezolvarea problemelor de business.

Marketing Research Conference este un eveniment care face parte din seria SMARK KnowHow.

Partenerii evenimentului sunt: IQads, Casa de traduceri, Agrafa, Forbes, Wall-Street, HotNews, Ziare.com, Business24, Magazinul Progresiv, Cariere, Piata, The Institute, IAA, UAPR, Catavencii, BestJobs, Zumzi, Port.ro, 24FUN, Itsy Bitsy, Radio Guerrilla.

SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Casa de Traduceri

Toti stim ca cel mai bine ne simtim acasa. Noi credem ca, exact ca oamenii, cuvintele au locurile lor, locuri in care se potrivesc cel mai bine si in care se simt ca acasa. Intelegem ca mutarile nu sunt niciodata... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related