Te iubesc, da’ nu pe tine

Te iubesc, da’ nu pe tine

"Sau hai, nu sunt prea sigur ca te iubesc chiar pe tine. De fapt, nu sunt sigur pe cine iubesc. Stiu sigur ca iubesc, ca, vorba aia, in mine e aceasta primavara hormonala, dar nu m-a convins inca nimeni sa-mi canalizez energia intr-o singura directie".

Na, asta mi-a venit mie in cap dupa ce m-am uitat pe un infografic care prezinta categoriile de branduri in care o parte dintre tinerii din Romania nu si-au gasit inca preferatul. E rupt din raportul de cercetare YouBUS 2013 – 2014: Tinerii din Romania, tendinte in activitati, preferinte si consum si vi-l arat si voua:

Hai, poate la pasta de dinti nu e chiar asa o tragedie, 96% dintre tinerii chestionati au stiut sa zica un nume (cei mai multi, 74%, au zis Colgate), nici la supermarketuri nu-ti vine sa-ti rupi parul din cap, dar ce facem cu restul?

Sa o luam de la cel mai rau in sus. Biciclete, acesti cai albi ai oraselor (desi, tot conform YouBUS, sunt mult mai raspandite in rural), raman fara nume in mintea tinerilor cand e vorba sa numeasca brandul preferat. In 65% dintre cazuri. Si eu care credeam ca Pegas a pus stapanire pe natiune. Mai e mult de lucru.

Tabletele vin tot cu un rezultat surprinzator. Desi tinerii cumpara din ce in ce mai des astfel de gadgedturi, multi inca nu se pot hotari care e brandul lor preferat. Cei care-s mai cunoscatori plaseaza Apple pe primul loc, urmat de Samsung.

Producatorii de haine, produsele din carne sau bauturile energizante inca mai au timp si spatiu sa-si faca numele bine cunoscut in mintea a 50% dintre respondenti. Suficient, zic eu.

Deci loc de remarcare si diferentiere exista, vointa sa fie. Mai multe despre asta, dar si despre brandurile preferate (acolo unde sunt siguri) ale tinerilor cu varste intre 14 si 26 de ani, la nivelul perioadei de referinta martie 2013 - martie 2014, gasiti in raport.

Acesta a fost realizat pe platforma Youth Monitor de Brennan Research & Consultants in parteneriat cu Quantix Marketing Consulting si este cel de-al 12-lea raport din seria SMARK Research.

Youth Monitor este prima platforma de cercetare cu focus pe tinerii din Romania, functionand ca un conector social si de marketing intre factorii de decizie din diverse domenii si tinerii romani. Platforma este realizata in parteneriat de Brennan Research & Consultants si Quantix Marketing Consulting.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related