Iulia Floricica (Unilever): Datele de vanzari arata ca gama senzoriala Coccolino Creations este cea preferata de consumatori

Iulia Floricica (Unilever): Datele de vanzari arata ca gama senzoriala Coccolino Creations este cea preferata de consumatori

Coccolino e unul din putinele branduri care au o mascota in adevaratul sens al cuvantului. Daca o sa intrati pe pagina de Facebook Coccolino Romania, o sa observati ca ursuletul vi se adreseaza in mod direct, a devenit tot mai uman si expresiv odata cu trecerea timpului si isi mentine calitatea de a fi diferentiatorul principal in comunicarea brandului Coccolino pe piata balsamurilor de haine de la noi. 

In luna iunie, Coccolino si-a relansat gama Sensations sub numele Coccolino Creations in cadrul unei campanii regionale, iar declinarea acesteia din Romania a presupus un parteneriat mai neobisnuit intre blogger-ul de travel Brad Florescu si, bineinteles, ursuletul Coccolino, care a fost plimbat in lungul si in latul Thailandei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Related