Iulia Floricica (Unilever): Datele de vanzari arata ca gama senzoriala Coccolino Creations este cea preferata de consumatori

Iulia Floricica (Unilever): Datele de vanzari arata ca gama senzoriala Coccolino Creations este cea preferata de consumatori

Coccolino e unul din putinele branduri care au o mascota in adevaratul sens al cuvantului. Daca o sa intrati pe pagina de Facebook Coccolino Romania, o sa observati ca ursuletul vi se adreseaza in mod direct, a devenit tot mai uman si expresiv odata cu trecerea timpului si isi mentine calitatea de a fi diferentiatorul principal in comunicarea brandului Coccolino pe piata balsamurilor de haine de la noi. 

In luna iunie, Coccolino si-a relansat gama Sensations sub numele Coccolino Creations in cadrul unei campanii regionale, iar declinarea acesteia din Romania a presupus un parteneriat mai neobisnuit intre blogger-ul de travel Brad Florescu si, bineinteles, ursuletul Coccolino, care a fost plimbat in lungul si in latul Thailandei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


MindShare Media

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related