Iulia Floricica (Unilever): Datele de vanzari arata ca gama senzoriala Coccolino Creations este cea preferata de consumatori

Iulia Floricica (Unilever): Datele de vanzari arata ca gama senzoriala Coccolino Creations este cea preferata de consumatori

Coccolino e unul din putinele branduri care au o mascota in adevaratul sens al cuvantului. Daca o sa intrati pe pagina de Facebook Coccolino Romania, o sa observati ca ursuletul vi se adreseaza in mod direct, a devenit tot mai uman si expresiv odata cu trecerea timpului si isi mentine calitatea de a fi diferentiatorul principal in comunicarea brandului Coccolino pe piata balsamurilor de haine de la noi. 

In luna iunie, Coccolino si-a relansat gama Sensations sub numele Coccolino Creations in cadrul unei campanii regionale, iar declinarea acesteia din Romania a presupus un parteneriat mai neobisnuit intre blogger-ul de travel Brad Florescu si, bineinteles, ursuletul Coccolino, care a fost plimbat in lungul si in latul Thailandei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Activ AD

Suntem o agentie de creatie care si-a transformat abilitatile marcom si creativitatea in servicii adaptabile tuturor companiilor, fie ele mici sau mari: Campanii de Advertising Integrate; Activari de Brand;... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Related