Carmen Soare (NN Romania): Procesul de rebranding continua din 10 aprilie cu o noua campanie de imagine in care vom vorbi despre noul brand NN si pozitionarea sa globala, "You Matter"

Carmen Soare (NN Romania): Procesul de rebranding continua din 10 aprilie cu o noua campanie de imagine in care vom vorbi despre noul brand NN si pozitionarea sa globala, "You Matter"

Grea treaba. Cum faci sa-ti schimbi numele de brand cand, de fapt, nu-ti schimbi numele de brand, ci treci sub un alt nume (format din doua consoane) si primul brand ramane si el pe piata, doar ca isi restrange un pic domeniul de activitate. Haideti, iesiti cu grija din haul confuziei, vorbesc despre NN Asigurari si Pensii, respectiv ING Bank. 

Rebrandingul ING Asigurari si Pensii - lider pe piata asigurarilor de viata, cu o cota de 37.4% la finalul anului 2014 -  n-a fost tocmai unul traditional, ca timing si organizare.

Mai intai a fost Marcel Iures cu primele informatii pe ideea ca sufletul ramane acelasi, indiferent de hainele brandului, apoi a fost Ewan McGregor pe care il cheama Ewann in toate cele 18 tari in care se gaseste Nationale-Nederlanden Group, si a sa ramura de Asigurari si Pensii. Treaba nu e tocmai incheiata, acum se trece la urmatoarea etapa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Branduri

Sectiune



Related