[Brand romanesc] Monica Martin: Daca ar fi sa trasam niste coordonate, am spune ca brandul Farmec se adreseaza femeilor din mediul urban si rural, cu varsta peste 30 de ani, cu venituri mici si medii

[Brand romanesc] Monica Martin: Daca ar fi sa trasam niste coordonate, am spune ca brandul Farmec se adreseaza femeilor din mediul urban si rural, cu varsta peste 30 de ani, cu venituri mici si medii

Cum ar arata un manual dedicat brandurilor romanesti cu vechime pe care inca le intalnim la rafturile din magazine? Pana ajungem sa facem din ideea asta o realitate, i-am abordat pe managerii mai multor branduri autohtone cu istorie in spate ca sa facem, alaturi de ei, un traseu. Pornim din frageda pruncie a fiecarui brand, dam o raita si prin muzeul de identitate vizuala; apoi poposim in prezent, la pozitiile lor in piata.

Monica Martin (Manager de Produs, Farmec) ne conduce pe traseul brandului romanesc Farmec, care si-a inceput existenta in anii 1970, cand incepea dezvoltarea fabricii de produse cosmetice "Farmec", derivata din unitatea industriala Flacara Cluj. O privire asupra pozitiei actuale a brandului in piata si asupra comunicarii adoptate de catre acesta se gaseste in textul de mai jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Chapter 4

Construim incredere. Croim strategii de comunicare dupa chipul si asemanarea clientilor nostri si le implementam cu succes pentru ca facem echipa buna cu ei. Suntem pasionati si optimisti, ne place sa facem totul ca... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Related