Bilete la jumatate de pret pentru 500 de rute aeriene printr-o inovatie tehnologica romaneasca

Bilete la jumatate de pret pentru 500 de rute aeriene printr-o inovatie tehnologica romaneasca

Romanii pot cumpara bilete de avion la jumatate din preturile existente pe piata pana acum, pentru mai mult de 500 de rute, dupa ce Vola.ro, cel mai mare portal autohton de turism, a lansat optiunea Smart Connection, care permite combinarea mai multor zboruri de la companii aeriene diferite, o inovatie proprie la care a lucrat peste un an.

Vola.ro a lansat astazi oficial un sistem unic pe piata romaneasca si in Europa de Est prin care cei care calatoresc cu avionul platesc pe bilet de doua-trei ori mai putin decat prin oricare alt sistem de rezervari sau in oricare alta agentie de turism din tara.

Smart Connection inseamna, practic, combinarea mai multor zboruri, in general de la companii aeriene diferite, care in mod normal nu se pot combina in sistemele de rezervari existente pe piata. Rezultatul este un zbor mixt, cu escale inteligente.

„In momentul de fata optiunea este disponibila pentru peste 500 de rute si a insemnat un efort mare pentru echipa noastra de dezvoltare IT, pentru ca fiecare configuratie de zboruri a fost gandita si setata separat, pentru a ne asigura ca intr-adevar oferim clientilor nostri optiuni inteligente si viabile”, a declarat Daniel Truica, fondator si CEO Vola.ro.

Vola.ro a lansat varianta beta a Smart Connection in urma cu o luna, timp in care ea a fost disponibila doar pentru o parte din utilizatorii site-ului. In aceasta perioada au fost cumparate peste 700 de astfel de bilete, iar fiecare dintre ele a adus in medie o economie de aproximativ 150 euro fata de un bilet traditional, cumuland astfel peste 10.000 de euro economisiti de cei care au cumparat un zbor Smart Connection.

 

Cum functioneaza Smart Connection?

Sa zicem ca o persoana doreste sa zboare din Bucuresti spre Ibiza. Are, evident, numeroase optiuni standard de la diferite companii aeriene, absolut toate cu escala, pentru ca nu exista zbor direct spre aceasta destinatie. La o cautare aleatorie, pentru o calatorie intre 10 si 21 octombrie, oricare dintre biletele de avion standard ar porni de la peste 400 euro. Smart Connection vine cu o solutie inovativa: o combinatie intre 2 segmente de zbor la dus si 2 la retur, de la 3 companii aeriene, care nu poate fi gasita pe niciun alt site de rezervari. In cazul de fata, la dus se zboara pe ruta Bucuresti-Milano-Ibiza, iar returul va fi pe ruta Ibiza-Londra-Bucuresti. Pretul de la care porneste un astfel de bilet dus-intors: 108 euro. Deci un pret de peste 2-3 ori mai mic decat orice optiune disponibila in prezent pe alte site-uri de rezervari.

In plus, pentru acest produs Vola.ro ofera gratuit Garantia Smart Connection care protejeaza clientii in cazul in care pierd o conexiune pentru ca unul dintre zboruri a fost anulat sau a avut intarzieri. In acest caz, Vola.ro ofera suport 24/7 si se obliga sa achite chiar si de trei ori contravaloarea biletului initial pentru a cumpara clientului aflat in aceasta situatie un nou bilet de avion care sa permita continuarea calatoriei.  

„Solutia Smart Connection nu se doreste a fi un inlocuitor al zborurilor traditionale, ci mai degraba o optiune potrivita calatorilor care vor sa obtina cel mai bun pret sau vor sa zboare catre rute sau in zile in care nu exista zboruri directe in mod normal”, a mai declarat Daniel Truica.

In perioada de testare a Smart Connection, cele mai populare destinatii pentru care s-au cumparat bilete de avion au fost Palma de Mallorca, Ibiza, Tenerife, Glasgow si Porto, iar peste 80% dintre plecari au fost din Bucuresti. Pretul mediu al unui bilet prin Smart Connection a fost de 209 euro si peste 95% dintre achizitii au fost pentru zboruri in Europa.

Pretul cu Smart Connection pentru un bilet dus-intors spre Palma de Mallorca incepe de la 86 euro, pentru Tenerife de la 129 euro, pentru Lisabona de la 85 euro, iar pentru Marrakesh de la 100 de euro. Toate preturile sunt la cel putin jumatate fata de orice alt bilet existent pe piata.

„Am muncit mai mult de un an la aceasta functionalitate si suntem mandri sa spunem ca acum este ceea ce ne-am dorit: o unealta unica, indrazneata, care face calatoria cu avionul mai accesibila financiar pentru oricine. Iar pentru Vola.ro este un puternic diferentiator comparativ, intrucat nicio alta agentie, online sau offline, nu ofera clientilor sai o astfel de functionalitate” a declarat Manuela Melinescu, Marketing Manager Vola.ro.

 

Vola.ro este cea mai mare agentie de turism online din Romania, avand, inca de la infiintare, o dinamica exploziva, atat ca cifra de afaceri, cat si ca numar de angajati si clienti. Vola.ro deserveste persoane fizice sau companii, oferind servicii complete de turism: bilete de avion de linie si low-cost, rezervari hoteluri, city break-uri, vacante, asigurari medicale de calatorie si servicii de rent-a-car.

Vola.ro a inregistrat in 2014 o cifra de afaceri de 122,3 milioane de lei si este prima companie din Romania care a fost clasata pe primul loc, pentru trei ani consecutivi, in topul Deloitte Technology Fast 50, in Europa Centrala. Performanta a fost realizata in urma unei cresteri a venitului de 57 de ori in ultimii trei ani.

In luna februarie a acestui an, Vola.ro a beneficiat de o investitie de 5 milioane de euro din partea 3TS Capital Partners, acelasi fond care a mai investit in Romania in Elefant.ro, InternetCorp sau Centrul Medical Unirea.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Sectiune

Dictionar



Related