[Tinerii si manierele financiare] Reprezentantii CEC Bank: In calitate de membrii ARB, efectuam permanent demersuri de crestere a nivelului de informare a clientilor cu privire la produsele si serviciile bancare

[Tinerii si manierele financiare] Reprezentantii CEC Bank: In calitate de membrii ARB, efectuam permanent demersuri de crestere a nivelului de informare a clientilor cu privire la produsele si serviciile bancare

Cat de tentati sunt tinerii romani de adoptarea unor noi modele de plata, alternative si/sau de la distanta? Si unde intra in aceasta ecuatie institutiile bancare, care trebuie sa tina pasul cu cei tineri si nelinistiti? Reprezentantii CEC Bank spun ca aceasta tendinta se transforma treptat intr-o necesitate. Iar modul in care au inceput s-o adreseze cuprinde lansarea a doua pachete operationale de servicii in luna mai a acestui an: 

Beneficiind de costuri reduse si documentatie simplificata, aceste pachete ofera multiple canale de acces la servicii si informatii (ghiseu, internet, telefon mobil), gratie urmatoarelor produse si servicii bancare incluse: cont curent in lei; cont de card de debit Visa Electron/MasterCard Standard; serviciul Internet Banking; serviciul Info SMS CEC Bank; serviciul de comert electronic securizat 3D SECURE.

 

Tema comportamentului financiar al tinerilor romani este inspirata de studiul The Future of Money, realizat de reteaua Starcom MediaVest, ce urmareste trendurile de la nivel global si local, pe un target investigat de persoane cu varste cuprinse intre 19-34 de ani si experti din 18 tari.

 

Potentialul tinerilor din pozitia de clienti ai bancii

Conform misiunii asumate, CEC Bank urmareste cu precadere finantarea IMM-urilor, agriculturii si administratiilor publice locale, acordand o atentie deosebita si relatiei cu clientii persoane fizice. In acest sens, segmentul tinerilor reprezinta un public tinta important, cu care banca urmareste dezvoltarea unei relatii de colaborare pe termen lung.

 

Evolutia comportamentului financiar

Accesul tot mai facil la internet, inclusiv prin utilizarea smartphone-urilor, a condus la posibilitatea de a obtine informatii rapid si comod. Clientii CEC Bank, inclusiv tinerii, pot interactiona mult mai usor cu banca, intr-un timp mult mai scurt decat in cazul utilizarii mediilor de comunicare clasice.

Acesti factori au schimbat in mod semnificativ comportamentul financiar al tinerilor, care se indreapta din ce in ce mai mult spre accesarea de servicii bancare la distanta.

 

Servicii financiare si comunicarea lor

CEC Bank sustine activ segmentul tinerilor,  atat prin implementarea de produse acordate in cadrul unor programe  precum „Prima Casa” si „Prima Masina”, in conditii de cost foarte avantajoase, precum si prin lansarea unor produse dedicate, precum Creditele pentru studii post-universitare.

Accesand aceste produse, clientii beneficiaza de costuri avantajoase, de perioade mai lungi de creditare sau de garantii din partea statutului.

Mai mult, incepand cu data de 15 mai 2015, CEC Bank a  lansat doua pachete operationale, respectiv Pachetul “Beneficiu" (destinat clientilor persoane fizice majore) si Pachetul “Independent” (destinat clientilor persoane fizice minore cu varste cuprinse intre 14 si 18 ani).

Beneficiind de costuri reduse si documentatie simplificata, aceste pachete ofera multiple canale de acces la servicii si informatii (ghiseu, internet, telefon mobil), gratie urmatoarelor produse si servicii bancare incluse:

- Cont curent in lei;
- Cont de card de debit Visa Electron/MasterCard Standard;
- Serviciul Internet Banking;
- Serviciul Info SMS CEC Bank;
- Serviciul de comert electronic securizat 3D SECURE.

Mediile de comunicare utilizate de CEC Bank difera in functie de mai multi factori, printre care si strategia de comunicare a bancii, natura campaniei, mesajul transmis, publicul tinta etc. Printre canalele utilizate de banca se numara online-ul, TV, presa scrisa, bannere, afise, panouri stradale.

 

Initiative de educatie financiara

In calitate de membru in Asociatia Romana a Bancilor (ARB), CEC Bank efectueaza permanent demersuri de crestere a nivelului de informare a clientilor cu privire la produsele si serviciile bancare.

Prin lansarea site-ului de educatie financiara educatiefinanciara.info, ARB vine in intampinarea clientilor cu informatii detaliate despre drepturile, obligatiile si riscurile in creditare, produsele de economisire, solutiile generale pentru restructurarea creditelor sau modalitatile de evitare a fraudelor.

De asemenea, din acest an, ne-am alaturat proiectului initiat de BNR si Ministerul Educatiei Nationale de sustinere la nivelul invatamantului primar a disciplinei optionale „Educatie financiara” pentru elevii claselor a III-a si a IV-a.

In cadrul acestei discipline elevii invata modul in care banii sunt perceputi, cheltuiti, economisiti, imprumutati, investiti in societatea de azi, concomitent cu dobandirea unor abilitati de gestionare a banilor.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Sectiune



Related