[Marketeri despre creativitate] Ruxandra Voda (Telekom): Pentru anumite produse si servicii destinate unor segmente largi de consumatori, comunicarea trebuie sa fie si creativa si pragmatica

[Marketeri despre creativitate] Ruxandra Voda (Telekom): Pentru anumite produse si servicii destinate unor segmente largi de consumatori, comunicarea trebuie sa fie si creativa si pragmatica

Reclamele din pauza de publicitate starnesc reactii dintre cele mai diverse. Unele ne conving, altele ne fac sa radem, cateva ne dau de gandit, multe sunt, mai degraba pur informative si functionale. Pentru ca, de multe ori, nu ne intrebam ce agentie a facut o anumita reclama, ci, mai degraba, ce client a aprobat-o, ne-am interesat cum vad oamenii de marketing creativitatea, daca este conditie mandatory in fiecare brief pe care il dau sau daca li se pare ca e mai bun un mesaj functional.

Un brand precum Telekom este un brand universal, cu o adresabilitate extrem de larga si atunci, in unele situatii, pentru anumite produse si servicii destinate unor segmente largi de consumatori, comunicarea trebuie sa fie si creativa si pragmatica. Sunt si segmente de consumatori pentru care singura comunicare relevanta este cea directa si functionala, dar avem si categorii de consumatori care reactioneaza emotional.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Sectiune



Related