[Marketeri despre creativitate] Patricia Zegreanu: O poveste interesanta atrage mai multi ascultatori, mai multi re-povestitori

[Marketeri despre creativitate] Patricia Zegreanu: O poveste interesanta atrage mai multi ascultatori, mai multi re-povestitori

Patricia Zegreanu (Marketing & Communication Manager Porsche Romania) a primit, insa, si multe astfel de povesti pe care le-a refuzat. Dupa ce trece testul creativitatii, o propunere de campanie trebuie sa implineasca si criteriul potrivirii cu produsul si strategia. Tocmai de aceea, nivelul de creativitate al agentiilor romanesti depinde de nivelul de deschidere a clientilor la abordari neconventionale.

 

Creativitatea este unul dintre punctele forte ale unei campanii. Indiferent daca ne referim la o campanie tactica sau de imagine, creativitatea este cea care genereaza cel mai eficient concept de comunicare posibil. Chiar si o campanie conventionala, functionala, directa si bine targetata poate fi una foarte creativa: o astfel de campanie poate aduce solutiile cele mai simple, clare si eficiente pentru diferitele cerinte ale consumatorilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Frank Group

Frank Group este un grup de agentii independente, care ofera servicii integrate si complete de comunicare. Din Grupul Frank fac parte companiile Frank (ATL, BTL, digital), Oxygen (PR), MSPS Marketing and... vezi detalii »

Infinit Agency

Infinit este o agenţie full service cu digitalul la bază și care oferă servicii la cheie de la consultanță, analiză de business și transformare digitală până la strategie, project management, servicii de... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Related