[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Bogdan Naumovici: Criza dispare, la fel si frica

[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Bogdan Naumovici: Criza dispare, la fel si frica
Credit: Antonescu Dumitru

Vestea buna de la Bogdan Naumovici (Managing Partner, 23 Communication Ideas)? Trendul umorului revine in publicitate. Bogdan are si doua vesti mai proaste: le-am aflat pe toate in ultimul panel din prima zi a conferintei Marketing Research & Trends 2015.

Daca ultimii 5 ani au fost dominati de frica generata de criza economica - cea a consumatorilor de a cheltui si cea a clientilor si agentiilor de a experimenta - Naumovici ne asigura ca industria marcom-ului iese din criza creativa.

Pentru Penny Market, umorul a functionat in asociere cu serialul romanesc Las Fierbinti: patru personaje din serial si-au imprumutat numele pentru cate o reteta de mici intr-o campanie care a crescut cu 64 de procente vanzarea la preparate din carne si a inregistrat o crestere totala de 25% in vanzari. 

Un alt exemplu care confirma ipoteza lui Naumovici este dovedit de campania Lenovo care ii are ca protagonisti, printre altii, pe Micutzu si Bobonete:

Bogdan Naumovici isi incheie prezentarea cu doua vesti proaste. Prima este adresa clientilor si agentiilor: nimeni nu mai are nicio scuza pentru campanii slabe. A doua, catre noi toti: niciun trend nu va cadea din tavan. Trendurile trebuie inventate, nu asteptate.

Marketing Research & Trends 2015 este un eveniment SMARK KnowHow. Parteneri de know-how au fost: Starcom MediaVest Group, ISRA Center, Spoon.

Spectacolul tehnic a fost oferit de Five's, tipariturile creative de GT, solutions provider a fost AdProduction, iar frufru a fost creative food partner.

Fotografiile de la eveniment poarta semnatura lui Antonescu Dumitru, iar Ivan Creativ a fost videograful oficial.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related