[Comunicare, varianta interna] Ileana Alexandru (Mega Image): Am fost uneori in situatia de a comunica informatii sensibile, decizii mai putin populare, al caror grad de acceptare a crescut datorita argumentarii acestora prin mesajele transmise

[Comunicare, varianta interna] Ileana Alexandru (Mega Image): Am fost uneori in situatia de a comunica informatii sensibile, decizii mai putin populare, al caror grad de acceptare a crescut datorita argumentarii acestora prin mesajele transmise

Uneori, comunicarea interna e redusa la ideea de entertainment pentru angajati. Deloc de acord ca aceasta perceptie sa se propage in continuare este Ileana Alexandru (Director Resurse Umane, Mega Image). Motiv pentru care ea ne-a vorbit in cele de mai jos, pe larg, despre intreg sistemul de comunicare interna al Mega Image, bine racordat la strategiile de business si comunicare ale companiei, cu obiective clare si cu evaluari care presupun monitorizarea unor indicatori, precum si calcularea unui ROI in ce priveste fiecare proiect desfasurat intern.

De exemplu, daca una dintre directiile strategice este cresterea gradului de orientare catre client, desenam o campanie menita sa comunice angajatilor care sunt comportamentele dezirabile in aceasta directie, motivandu-i in acelasi timp sa le urmeze, argumentand care este ratiunea din spatele acestora si beneficiul respectarii lor (pe principiul “what’s in it for me”).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 13 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti din arii diferite,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related