Mastercard premiază plățile cu cardul în magazinele Mega Image din toată țara. Marele premiu: un BMW i3

Mastercard premiază plățile cu cardul în magazinele Mega Image din toată țara. Marele premiu: un BMW i3
  • Mastercard și Mega Image lansează o nouă campanie sub umbrela E normal să vii la Mega. Așa cum e normal să îți plătești cumpărăturile cu Mastercard
  • Clienții rețelei de magazine Mega Image din toată țara care fac cumpărături în perioada 15 mai-30 iunie 2018 pot câștiga marele premiu: un autoturism BMW i3
  • Mastercard și Mega Image sărbătoresc Ziua Internațională a Copilului împreună cu 1.000 de familii, cărora le pregătesc o Surpriză de Neprețuit

 

Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți, şi Mega Image, cel mai mare lanț de supermarketuri din România, demarează o nouă campanie prin care încurajează plățile electronice în rândul consumatorilor din România. Campania se desfășoară sub umbrela E normal să vii la Mega. Așa cum e normal să îți plătești cumpărăturile cu Mastercard, prin care Mastercard și Mega Image încurajează plata cu cardul la cumpărături, ca parte obișnuită a activităților zilnice.

Persoanele care fac cumpărături în magazinele Mega Image și Shop & Go de pe întreg teritoriul României în perioada 15 mai-30 iunie 2018 intră în cursa pentru câștigarea unui autoturism marca BMW i3. Pe lângă premiul cel mare, participanții pot câștiga în fiecare zi un coș cadou cu produse în valoare de 250 de lei.

Iar surprizele nu se opresc aici! Pe 1 iunie, Mastercard și Mega Image sărbătoresc împreună cu clienții Ziua Internațională a Copilului. Astfel, 1.000 de familii care pe 1 iunie își vor achita cumpărăturile cu un card Mastercard sau Maestro într-o serie de magazine Mega Image și Shop & Go selectate din toată țara vor primi o Surpriză de Neprețuit.

Prin parteneriatul cu Mega Image, Mastercard continuă campaniile începute prin platforma de înregistrare activă participare.mastercard.ro, cu care au interacționat peste jumătate de milion de posesori de carduri Mastercard din România doar în 2017, fiind răsplătiți cu premii de peste 200 de mii de euro.

„Parteneriatul de lungă durată dintre Mastercard și Mega Image continuă și în acest an, de această dată cu campania E normal să vii la Mega. Așa cum e normal să îți plătești cumpărăturile cu Mastercard. Plata cu cardul a devenit o normalitate în magazinele Mega Image, pentru că este modalitatea de a face cumpărături care oferă cea mai bună experiență. Suntem convinși că fiecare campanie pe care o desfășurăm împreună cu Mega Image ne aduce mai aproape de consumatori și că reprezintă un pas înainte în toate acțiunile noastre de a susține plățile electronice”, a declarat Diana Tănase (Area Marketing Manager, Mastercard România). 

 

Ne bucurăm de fiecare dată când reușim să le oferim clienților noștri experiențe noi la fiecare vizită în magazinele noastre, cu atât mai mult cu cât acestea vin și cu soluții care îi ajută să facă într-un mod mult mai simplu cumpărăturile. Iar experiențele și soluțiile pe care le oferim sunt cu atât mai valoroase cu cât devin memorabile. În această direcție este și parteneriatul nostru cu Mastercard și noua campanie din acest an, prin care îi invităm pe toți clienții care ne trec pragul în perioada 15 mai-30 iunie să-și achite cumpărăturile cu cardurile lor Mastercard sau Maestro și să se bucure de premiile și de surprizele pe care le oferim împreună”, a declarat Adrian Nicolaescu (VP Marketing, Mega Image).

 

Consumatorii care doresc să se înscrie în concurs trebuie să plătească pentru cumpărăturile efectuate în magazinele Mega Image sau Shop & Go cu un card Mastercard sau Maestro, să răzuiască talonul pe care îl primesc la casă și să trimită un SMS cu codul unic de pe talonul răzuibil și cu valoarea tranzacției la numărul 3718 sau să înscrie datele pe site-ul participare.mastercard.ro. Un participant poate efectua un număr nelimitat de tranzacții Mastercard și Maestro în locațiile partenere și poate trimite zilnic maximum 5 mesaje, indiferent de metoda de înscriere aleasă (SMS sau online). Numele câștigătorilor și premiile câștigate vor fi anunțate în termen de o lună de la finalizarea campaniei.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related