Grupul bancar UniCredit a fost declarat “Best Trade Finance Provider” in Europa Centrala si de Est in cadrul “2016 Euromoney Trade Finance Survey”

Grupul bancar UniCredit a fost declarat “Best Trade Finance Provider” in Europa Centrala si de Est in cadrul “2016 Euromoney Trade Finance Survey”

Grupul UniCredit a fost votat “Best Trade Finance Provider” in Europa Centrala si de Est (CEE) si “Best Trade Finance Provider” in sase tari din aceasta zona: Romania, Polonia, Turcia, Croatia, Bulgaria si Bosnia & Hertegovina in cadrul unui sondaj initiat de catre revista Euromoney.

Enrico Minniti, seful diviziei Corporate & Investment Banking pe Europa Centrala si de Est al UniCredit, a declarat: “Inca o data, UniCredit a demonstrat ca este cel mai bun partener pentru corporatiile internationale si locale in Europa Centrala si de Est, datorita retelei extinse si gamei largi de produse de finantare a comertului, a competentei consultantilor sai si atentiei acordate tehnologiei si calitatii serviciilor oferite clientilor. UniCredit isi va imbunatati in continuare serviciile oferite, avand planuri de investitii de 1,2 miliarde de euro in tehnologie digitala in urmatorii trei ani. Grupul UniCredit isi va extinde portofoliul de produse de finantare a comertului prin instrumentul Bank Payment Obligation (BPO) in toate tarile in care opereaza (BPO este in acest moment oferit in Romania, Austria, Bulgaria, Germania si Italia)."

 

Marco Esposito, Executive Vice-president Corporate UniCredit Bank Romania, a adaugat: “Acesta este al doilea an consecutiv in care obtinem recunoasterea din partea pietei pentru calitatea serviciilor oferite de noi. Credem ca dezvoltarea unei francize puternice si de incredere de Trade Finance in Romania si in Europa Centrala si de Est aduce reale beneficii corporatiilor si clientilor acestora din intreaga lume, contribuind la consolidarea si cresterea lor sanatoasa. Suntem preocupati sa sustinem cresterea pietei de finantare a comertului, imbunatatindu-ne permanent portofoliul de produse, sistemele si solutiile de business, concentrandu-ne asupra nevoilor reale ale clientilor nostri.

Valoarea si increderea oferita de aceasta distinctie este o recunoastere explicita a ambitiilor noastre strategice, fapt care ne ofera increderea in a continua sa ne servim clientii oferindu-le cele mai bune servicii posibile”.

 

Sondajul, care se bazeaza pe raspunsuri venite din partea a peste 2000 de respondenti din zona de corporatii internationale, permite clientilor sa indice un top personal de trei furnizori de trade finance din regiunea in care activeaza. Aceste raspunsuri sunt folosite si pentru a realiza ratinguri de tara si evaluari de produse si servicii bancare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related