Grolsch te provoaca sa experimentezi realitatea virtuala la tine acasa

Grolsch te provoaca sa experimentezi realitatea virtuala la tine acasa

Realitatea poate fi interpretata in foarte multe moduri, iar totul tine de imaginatia noastra si de dorinta de a explora ceea ce ne inconjoara. Asa cum te-ai obisnuit, Grolsch iti aduce mereu experiente noi si te provoaca sa explorezi arta de langa tine. 

Din aceasta luna, Grolsch lanseaza in premiera in Romania doua inovatii din domeniul realitatii virtuale. Din ambalajul de doze Grolsch iti vei putea face proprii tai ochelari de realitate virtuala, cu care iti vei accesa latura creativa. Vei putea incerca experientele captivante ale clipurilor 360, create pentru prima data de un brand de bere din Romania.

Ochelarii realizati din ambalajul de doze Grolsch iti ofera libertatea de a vedea imaginea 360 din toate unghiurile, ca si cum ai fi acolo. In orice moment ai posibilitatea sa experimentezi si sa vezi ce era in spatele cadrului, in lateral, sus sau jos.

 

"Ne dorim prin fiecare provocare Grolsch sa le aducem consumatorilor experiente si posibilitati noi prin care pot experimenta din creativitatea care ne inconjoara. Consumatorii nostri sunt in general primii care adopta noile tehnologii, drept pentru care vrem sa tinem pasul cu cele mai recente inovatii, in acest caz fiind vorba de lansarea experientelor 360, precum si a unui viewer dedicat", spune Ingrid Viulet (Brand Manager Grolsch).


Ingrid Viulet (Brand Manager Grolsch)

 

Pentru ca experienta sa fie completa, pe canalul de YouTube Grolsch, consumatorii pot accesa clipurile 360 ce aduc in prim plan creatiile experimentalistilor romani. Printr-un simplu click, iubitorii de arta urbana se pot bucura de o experienta unica si pot intra direct in salile de repetitii ale artistilor sau in atelierele acestora pentru a fi aproape de procesul de creatie.

 

Si daca nu-ti iese din prima cu asamblarea ochelarilor, pe site-ul Experimentalist.ro te asteapta un tutorial pregatit sa iti dea cateva sfaturi utile pentru confectionarea acestora.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related