[Produs in Ro] Razvan Rusu, Dulceata lu’ Razvan: Anul trecut am incheiat cu o cifra de circa 100.000 de euro. Sper ca de anul acesta sa ne putem sustine si sa putem vorbi de profit

[Produs in Ro] Razvan Rusu, Dulceata lu’ Razvan: Anul trecut am incheiat cu o cifra de circa 100.000 de euro. Sper ca de anul acesta sa ne putem sustine si sa putem vorbi de profit
Foto: Cătălin Georgescu - DOR

Ce faci cand ajungi intr-o localitate in care gasesti dealuri pline cu pomi fructiferi? Te apuci de facut dulceata, normal. La asta s-a gandit Razvan Rusu cand a mers pentru prima data in Idicel Padure, o localitate din Mures, Transilvania. Era masterand in Agrobusiness, isi dorea sa capete experienta in domeniul agricol si a nimerit acolo in timpul unui stagiu de cercetare. A vazut repede potentialul zonei si, la putin timp dupa, s-a reintors in sat si s-a pus pe treaba.

A gasit un investitor dornic sa creada in entuziasmul lui si a pus pe picioare Dulceata lu’ Razvan, un brand 100% romanesc care isi doreste sa reinvie amintirile despre dulcele bun de demult. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related