Google iubeste datele: Ce metode de promovare functioneaza mai bine pentru business-ul tau online?

Google iubeste datele: Ce metode de promovare functioneaza mai bine pentru business-ul tau online?

Competitia pentru atentia consumatorilor a crescut odata cu numarul tot mai mare de magazine online existente in Romania. Pusi in fata atator alegeri si posibilitati, reducerea preturilor nu mai este suficienta pentru a atrage clienti noi. 

Cea mai mare parte dintre consumatori cauta online pe Google produsele de care au nevoie.

Magazinele online de start-up sau mijlocii au oportunitatea de a investi in vizibilitatea lor online in fata gigantilor e-commerce din Romania. Google ofera astfel si start-up-urilor, dar si business-urilor mijlocii posibilitatea sa se evidentieze si sa apara deasupra sau langa rezultatele cautarii in reclame.

Stapanirea unor bune practici si cunoasterea celor mai noi tehnici pentru cresterea vanzarilor online poate asigura si mentine un loc mai inalt in topul concurentei. Pentru un magazin online cu sute sau chiar mii de produse in stoc, o prezenta optimizata in rezultatele de cautare este o adevarata provocare. 

In cadrul TeCOMM Bucuresti, vei afla ce trebuie sa stie un proprietar de business online in materie de SEO si Adwords pentru a fi in primele rezultate in cautarile Google. Acestea sunt 2 dintre metodele folosite pentru a genera trafic constant si bine targetat pe website.

 

Factorii SEO care fac diferenta in business-ul tau

Conform Google Consumer Barometer, 75% dintre romanii care doresc sa faca o achizitie apeleaza la online pentru documentare, majoritatea folosind un motor de cautare in acest proces. Acest lucru confirma importanta pe care acest canal de trafic o are pentru magazinele online din Romania.

 

"Intre 40% si 80% din numarul total de vizitatori ai celor mai mari site-uri de e-commerce din Romania vin din Google. Tacticile SEO te ajuta sa atragi un  trafic mai bun si relevant pe paginile magazinului tau online. Din pacate regulile Google se schimba mereu si este din ce in ce mai greu sa faci fata provocarilor SEO. Cu toate acestea, exista o serie de metode de optimizare SEO pentru site-ul tau e-commerce despre care vom vorbi la TeCOMM Bucuresti", afirma Vinatoru Mihai (Managing Partner & Head of SEO DWF). 


Vinatoru Mihai (Managing Partner & Head of SEO DWF)

 

In cadrul workshopului care va purta titlul de “Comportamentul utilizatorilor: modul in care actiunile vizitatorilor influenteaza pozitionarea unui website in Google”, Mihai va vorbi despre cei mai importanti 3 factori SEO ce tin de experienta utilizatorului, precum si formularea unui ghid practic de optimizare a acestora, pentru o pozitionare mai buna in Google.

Mihai este Managing Partner & Head of SEO DWF - prima agentie de SEO din Romania specializata in Digital Marketing si Solutii de Crowdsourcing, care atrage atentia asupra experientei utilizatorului, ca factor de ranking Google.

Mihai se caracterizeaza ca fiind in online “de cand Google era un Start-up, iar pe Wikipedia existau numai cateva sute de pagini”. In present, el lucreaza impreuna cu o echipa de specialisti SEO, cu care gestioneaza peste 60 de campanii de optimizare pentru clienti cu vizibilitate nationala. Printre companiile care au incredere in ei se numara: Tui TravelCenter, Clinica Trident, Berluni, Autohut, Eurolines, Acaju, J’Info Tours, Herbagetica, Toyz si nu numai.

 

Pozitia reclamei - Adwords Scripts: campanii pe pilot automat!

"Cu Adwords Scripts poti rezolva probleme complexe din contul tau Adwords in timp record. Poti sa-ti automatizezi task-urile de optimizare, sa primesti alerte cand un KPI se prabuseste sau adaptezi campaniile tale in functie de starea vremii. Pur si simplu iti asigura un avantaj competitiv", afirma Birtha Attila (Specialist Online Marketing la proClick.ro - agentie de performance marketing de top din Romania).


Birtha Attila (Specialist Online Marketing la proClick.ro - agentie de performance marketing de top din Romania)

 

El va sustine un workshop cu tema “Dezleaga Adwords Scripts. Pilot Automat: Activat!”, in cadrul caruia participantii vor afla solutii favorite de automatizare a contului Adwords folosind tehnologia Adwords Scripts, cu ajutorul carora retailerii online vor putea sa puna campaniile Adwords pe pilot automat si sa le urmareasca cum cresc de la sine si ii va scapa de teama “turbulentelor“ din cont. Vor primi resurse care pot fi descarcate si pe care le vor putea utiliza direct in contul lor Adwords chiar din a doua zi.

 

Speakeri recunoscuti la nivel mondial vin la TeCOMM – Conferinta de eCommerce

Speakerii care si-au confirmat deja prezenta la TeCOMM, eveniment organizat de Libero Events, vin din agentii si magazine online din UK, Polonia, Danemarca, Olanda si Romania: David Rothwell (Autorul Best Seller-ului "The AdWords Bible for eCommerce"), Steen Rasmussen- Danemarca (unul dintre cei mai buni analisti in digital marketing din Europa, nominalizat in ultimii 3 ani ca "World’s Best Analytics Practitioner”), Karol Karpinski (Client Partner CEE @Facebook), Chris Jones (User Experience Director si eCommerce specialists @Blueleaf - una dintre cele mai mari agentii de strategie online din UK), Lenneke van der Meijden (Online Conversion Specialist si eCommerce Manager@Euroflorist – companie fondata in 1982 si lider de piata pe Europa in servicii de livrare online de flori oriunde in lume - Olanda), reprezentanti ai companiilor Urgent Cargus, MasterCard, Banca Transilvania, Veinteractive, Conectoo, ProfitShare, MobilPay, Paravion, Flanco, DWF si nu numai.

Conferinta TeCOMM se afla la a VIII-a editie la nivel national, eveniment la care sunt asteptati peste 250 de retaileri online care au deja un business online sau isi doresc un start-up in acest domeniu, cat si cei din domeniile conexe care ofera servicii, solutii sau produse de eCommerce.

Inscrierile la TeCOMM Bucuresti se fac pe site. Pana in 31 martie, preturile pentru biletele All Event pornesc de la 79 euro, mai mult, organizatorii ofera si reduceri atractive pentru grupuri.

 

Companiile care au inteles aportul pe care conferinta de eCommerce il are in dezvoltarea societatii si a mediului de afaceri online si care sustin acest eveniment sunt:

Gold Sponsor: MasterCard, UrgentCargus, Veinteractive
Silver Sponsor: Banca Transilvania
Recommended payment processor: mobilPay
Travel partner: Paravion
Official car: Tiriac Auto, CityLimo
Supported by: Conectoo, ProfitShare, MxHost, Creative News, CSDesign, TwoDesign, Champollion.
Partners: Moloso, Simartis, SearchAds, Hostvision, DWF, DPD, Proclick

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


DWF

Suntem agentia specializata exclusiv in servicii SEO infiintata in anul 2013. Crestem traficul organic non-brand pe site conform obiectivelor de business ale fiecarei companii care apeleaza la serviciile... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related