MasterCard, de 10 ani pe scena TIFF

MasterCard, de 10 ani pe scena TIFF
  • MasterCard sarbatoreste zece ani de parteneriat alaturi de Festivalul International de Film Transilvania (TIFF).
  • An de an, MasterCard aduce un plus experientei de festival, asigurand cele mai noi tehnologii de plata si experiente de Nepretuit pentru publicul festivalului.
  • Si in acest an, MasterCard va acorda Premiul Publicului celei mai populare productii.

La a XV-a editie a Festivalului International de Film Transilvania, ce va avea loc in perioada 27 mai si 5 iunie, MasterCard sarbatoreste zece ani de cand este prezent pe scena TIFF, sustinand cinematografia si oferind solutii inovatoare de plata pentru toti cinefilii prezenti.

Ajuns la un deceniu de colaborari de Nepretuit™, parteneriatul cu unul dintre cele mai mari festivaluri europene de film marcheaza totodata si implicarea MasterCard in sprijinirea manifestarilor culturale locale.

De acum zece ani si pana in prezent, compania a fost parte integranta in dezvoltarea festivalului, impletind impreuna cu organizatorii cele mai noi tehnologii de plata cu cele mai emotionate momente in fata marilor si micilor ecrane, oferind impreuna fanilor TIFF o experienta completa si memorabila.

 

"Pasiunea pentru marele ecran, comunitatea frumoasa si implicata din jurul festivalului, actiunile de sustinere si dezvoltare ale unei industrii dragi noua si atmosfera unica ce curprinde Clujul pe durata festivalului, ne-a adus an de an in filmul TIFF. In filmul emotiilor, al libertatii de exprimare, al creativitatii si experientelor memorabile. Si iata ca am ajuns la zece ani impreuna, in care am oferit publicului dornic de noi aventuri in universul cultural momente de nepretuit si solutii de plata pentru a se bucura de cea mai frumoasa experienta de festival. In 2016, suntem de 10 ori mai incantati de ideea filmelor bune vazute in prag de vara, alaturi de cinefilii din toata lumea sositi sa savureze imaginile din salile de cinema si culorile de pe strazile Clujului.", a declarat Diana Tanase (Marketing Manager Romania, in cadrul MasterCard).

 

Si la aceasta editie, MasterCard devine vocea celor prezenti la festival si acorda una dintre cele mai populare distinctii ale festivalului – Premiul Publicului. In anii trecuti, publicul pasionat de cea de-a saptea arta a lumii a selectat pentru aceasta distinctie filme precum „Natura moarta” (Uberto Pasolini), „Wadjda” (Haifaa Al-Mansour) sau „Chapiteau Show”, in regia lui Sergei Loban. Numele filmului castigator este votat de spectatori in sala de cinema, dupa fiecare proiectie, si este anuntat in timpul Galei de Premiere.

 

"Acum 10 ani incepeam la TIFF un parteneriat important pentru noi. Ne bucuram sa sarbatorim impreuna colaborarea noastra cu MasterCard printr-o serie de momente speciale pe care le vom anunta, impreuna cu partenerii nostri, in perioada urmatoare.", a declarat Cristian Hordila (Festival Manager TIFF).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related