Nou parteneriat intre Lavazza si Alitalia. Gustul unic al cafelei italiene adevarate ajunge la bordul zborurilor si in zonele de lounge Alitalia

Nou parteneriat intre Lavazza si Alitalia. Gustul unic al cafelei italiene adevarate ajunge la bordul zborurilor si in zonele de lounge Alitalia

Compania aeriana Alitalia si Lavazza, unul dintre cele mai cunoscuti producatori globali de cafea, au semnat un important parteneriat pe trei ani ce le va permite pasagerilor care aleg sa calatoreasca pe cele 147 de rute oferite de operatorul italian sa savureze o gama exclusiva de cafea.

Astfel, toti pasagerii Alitalia, indiferent de clasa la care calatoresc, vor putea sa se delecteze cu o cafea instant de calitate superioara, realizata special pentru compania aeriana italiana, printr-un amestec de boabe de cafea Arabica 100%. 

Alaturi de cafea decofeinizata si cafea instant, pasagerii de la clasa business de pe zborurile pe distante lungi vor avea posibilitatea sa aleaga, a la carte, diferite bauturi preparate folosind unul din trei blend-uri de espresso selectionate special pentru Alitalia.

Acestea trei sunt iTierra!, o cafea organica 100%, care provine din ferme certificate de organizatia Rainforest Alliance si care are un gust bogat, cu note de ciocolata, Gran Riserva, cu o aroma bogata si o savoare dulce si somptuoasa, si Gran Crema, o cafea espresso italiana clasica cu un gust echilibrat.

Conform intelegerii dintre cele doua companii, cafeaua Lavazza va fi servita si in zonele de lounge Alitalia din aeroporturile din Italia, cat si din cele internationale. Parteneriatul dintre Alitalia si Lavazza este inca o dovada a angajamentului celor doua companii de a promova produsele si serviciile italiene de top in intreaga lume.

Arta de a combina diferite tipuri de cafea a fost proiectul de suflet al fondatorului companiei, Luigi Lavazza, care a inventat acest concept in magazinul sau din Torino, in urma cu peste 120 de ani.

Alitalia si Lavazza si-au unit fortele pentru a le oferi pasagerilor experiente de calitate, atat in aer, cat si la sol.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Subiecte

Sectiune



Related