LAVAZZA sărbătorește al treisprezecelea an de prezență la Wimbledon

LAVAZZA sărbătorește al treisprezecelea an de prezență la Wimbledon

Lavazza  sărbătorește parteneriatul în curs de desfășurare cu Wimbledon, fiind cafeaua oficială a campionatelor, reafirmând astfel angajamentul mărcii față de sport și piața din Marea Britanie

Lavazza, unul dintre cei mai importanți producători de cafea din lume, revine la turneul de Grand Slam din acest an, fiind cafeaua oficială a Campionatului de la Wimbledon. Angajamentul brandului față de Wimbledon demonstrează devotamentul Grupului de a oferi experiențe autentice fanilor tenisului și ai cafelei.

Wimbledon 2023 se va încheia duminică, 16 iulie, iar Lavazza oferă pe parcursul întregului turneu cafeaua perfectă fanilor acestui sport, indiferent de unde privesc meciurile – de pe terenul emblematic al centrului de la Wimbledon sau din confortul propriei case.

„Demarat în urmă cu 13 ani, parteneriatul nostru cu Wimbledon este unul puternic și devine din ce în ce mai valoros pe măsură ce continuăm să împărtășim cafeaua italiană autentică și de calitate cu toți iubitorii de tenis și jucătorii de talie mondială, la campionatele din acest an. Tenisul este sportul cel mai aproape de inima familiei Lavazza și suntem fericiți să sărbătorim acest minunat sport pe o scenă globală, la Wimbledon”, a spus noul președinte al grupului, Giuseppe Lavazza.

Pasiunea companiei Lavazza pentru tenis, care a început chiar la Wimbledon, a creat o legătură invincibilă între brand și acest sport, încă din 2011. În tot acest timp, Lavazza a oferit 10 milioane de espresso fanilor din întreaga lume. Pentru iubitorii de tenis, atât din interiorul prestigiosului teren de la Wimbledon, cât și în afara sa, la coada unde spectatorii așteaptă cu nerăbdare intrarea, cafeaua Lavazza este servită în variante clasice sau combinații exclusive.

Pe parcursul turneului, Lavazza va oferi cafea italiană autentică variată: de la arome delicate, fructate și florale până la arome bogate și intense. Totodată, vizitatorii de la Wimbledon pot gusta La Reserva de Tierra Colombia, un amestec sinonim cu excelența și durabilitatea. Amestecul unic este creat din cafea furnizată de comunitățile implicate în proiectele de responsabilitate socială ale Fundației Lavazza, care sprijină peste 100 de familii de agricultori pentru a reface plantațiile.

Fanii cafelei și ai tenisului se pot bucura de o băutură perfectă, știind că sustenabilitatea a fost întotdeauna în centrul călătoriei și strategiei de afaceri a brandului Lavazza. De exemplu, cele mai recente rezultate de mediu și sociale din Raportul de sustenabilitate 2022 includ:

  • 98% din cafeaua produsă este făcută din energie regenerabilă;
  • 25 milioane EUR investiți pentru ambalaje durabile în 2022;
  • 66% din ambalajele utilizate de întregul portofoliu de produse al Grupului sunt deja reciclabile, obiectivul fiind ca până în 2025, 100% din ambalaje să fie  reciclabile, în linie cu misiunea pe termen lung a Grupului Lavazza „Roadmap to Zero”
  • peste 89% din deșeurile generate de instalațiile de producție sunt valorificate și reciclate;
  • 97% din deșeurile vegetale de la prelucrarea cafelei în fabricile italiene sunt transformate în îngrășăminte

Pentru cei care nu pot vizita turneul în acest an, Lavazza oferă o experiență Wimbledon în inima Londrei. În septembrie 2021, Lavazza a deschis aici primul magazin emblematic în afara țării sale de origine, Italia, ceea ce reflectă angajamentul companiei de a investi și pe alte piețe. Anul acesta, magazinul s-a bucurat de o adevărată schimbare de înfățișare, îmbrăcând celebra ținută mov și verde de la Wimbledon. De asemenea, partea din față a magazinului a fost decorată cu o expoziție atrăgătoare de mingi de tenis, transformând „Casa Lavazza” în „Casa Wimbledon” pentru cele două săptămâni de turneu. Astfel, magazinul emblematic Lavazza va servi fanilor de tenis din centrul Londrei delicii de inspirație italiană pe tot parcursul turneului de la Wimbledon.

Implicarea și devotamentul grupului în ceea ce privește tenisul profesionist sunt de neclintit atât pentru evenimente cheie de clasă mondială, cât și pentru jucători. Încă din 2019, Lavazza îl susține pe Jannik Sinner, jucătorul de tenis aflat în continuă ascensiune. Acum, clasat pe locul 8 mondial de către Asociația Profesioniştilor din Tenis, Jannik a devenit cel mai tânăr deținător al titlului ATP din 2008, prin câștigarea Sofia Open 2020.

De asemenea,  Lavazza și-a extins parteneriatele cu Roland-Garros și US Open până în 2025, în timp ce continuă să fie partener de platină al Nitto ATP Finals 2021-2025, desfășurată la Torino.

Lavazza, înfiinţată în 1895 la Torino, este deţinută de familia Lavazza de patru generaţii. Astăzi, Grupul Lavazza este unul dintre cei mai importanți jucători pe scena mondială a cafelei, cu o cifră de afaceri de peste 2,7 miliarde de euro și un portofoliu de mărci de top care își conduc piețele respective, cum ar fi Lavazza, Carte Noire, Merrild și Kicking Horse. Este activ în toate sectoarele de afaceri și are operațiuni pe 140 de piețe, cu 8 fabrici de producție în 5 țări și aproximativ 5.500 de colaboratori în întreaga lume. Prezența globală a Grupului este rezultatul a peste 125 de ani de creștere, iar cele peste 30 de miliarde de cești de cafea Lavazza produse în fiecare an sunt dovada unei povești de succes remarcabile, cu scopul de a continua să ofere cea mai bună cafea posibilă, sub toate formele, prin concentrarea pe fiecare aspect al lanțului de aprovizionare, de la selecția materiei prime până la produsul final din ceașcă. Grupul Lavazza a revoluționat cultura cafelei investind continuu în cercetare și dezvoltare: de la intuiția care a marcat primul succes al companiei – blendul de cafea – până la dezvoltarea de soluții inovatoare de ambalare; de la primul espresso sorbit în spațiu, până la zecile de brevete industriale.

Campionatul Wimbledon este cel mai vechi dintre cele patru turnee de Grand Slam de tenis și singurul jucat pe iarbă. Administrat de The All England Lawn Tennis Club și organizat pe terenul clubului, Wimbledon a evoluat de la originile sale precum un club de crochet pentru membrii privați, în 1868, la unul dintre cele mai mari evenimente sportive anuale din lume și una dintre cele mai respectate mărci din lumea sportului.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related