Dragos Bucur, alaturi de Groupama Asigurari in noua campanie: continuitate si angajamente respectate

Dragos Bucur, alaturi de Groupama Asigurari in noua campanie: continuitate si angajamente respectate

Groupama Asigurari, unul dintre liderii pietei de profil din Romania, a lansat o noua campanie de promovare, avandu-l ca protagonist pe Dragos Bucur.

Prin eforturile permanente de confirmare si depasire a asteptarilor clientilor, Groupama Asigurari ramane fidela celor patru valori ale sale: responsabilitate, solidaritate, proximitate si performanta.

Mesajul campaniei sintetizeaza aceste valori si are scopul de a le transmite atat clientilor, cat si prospectilor ideea de continuitate ca misiune definitorie a Groupama Asigurari.

Pe langa evolutia favorabila a rezultatelor financiare din ultimii ani, Groupama Asigurari a inregistrat, de asemenea, rezultate de exceptie in privinta satisfactiei si preferintei clientilor: pentru al patrulea an consecutiv, Groupama Asigurari a avut cel mai mic numar de reclamatii inregistrate la ASF, din top 5 asiguratori din Romania, iar in 2015 ponderea clientilor foarte satisfacuti ai companiei a ajuns la 77%, alaturi de un scor NPS in crestere semnificativa versus anul anterior.

 

"Noua campanie ne va ajuta sa ne pozitionam corect in raport cu publicul nostru tinta: oameni ocupati, care se straduiesc sa fie cat mai buni la locul de munca si, totodata, cat mai activi in viata de familie. Este o misiune dificila, care poate deveni imposibila in cazul producerii unui eveniment neasteptat. Misiunea noastra este de a le asigura continuitatea in aceste momente dificile, pentru ca ei sa se ocupe mai relaxati de ceea ce conteaza cu adevarat in viata lor ", a declarat Georgiana Miron (Director Marketing si Comunicare, Groupama Asigurari).

 

In aceasta campanie s-a optat pentru un “purtator de cuvant” care exceleaza in profesia sa si este un model in viata de familie: actorul Dragos Bucur. Aflat intr-o ipostaza fireasca de viata, el trebuie sa gestioneze o serie de provocari simultane, iar cateva evenimente neprevazute ii pun la incercare calmul si capacitatea de a-si tine promisiunea facuta fiicei sale.

 

Conceptul campaniei a fost elaborat de Leo Burnett Romania, iar povestea a fost transpusa in imagini de regizorul Radu Muntean si casa de productie Multi Media Est.

Campania are doua componente, respectiv TV si online si se desfasoara in perioada mai – iulie 2016.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related