Lidl i-a surprins pe lucratorii de pe santierul noului sediu central

Lidl i-a surprins pe lucratorii de pe santierul noului sediu central

Pe 9 iunie, cei aproape 100 de lucratori prezenti pe santierul Skanska pentru constructia noului sediu central Lidl au fost intampinati cu un mic dejun cald. Retailerul i-a rasplatit pentru eforturile pe care acestia le depun in fiecare zi, pentru un maine mai bun.

Actiunea este inspirata de filosofia brandului Lidl, integrata in campania de identitate pe care compania a lansat-o la inceputul lunii martie - „Meriti sa fii surprins”. Astfel, Lidl isi propune sa ii rasplateasca pe romani pentru munca lor sustinuta cu experiente inedite si cu produse de calitate la cele mai bune preturi.

Asadar, pe 9 iunie, inainte de a incepe munca, toti lucratorii au fost intampinati cu un mic dejun cald, constand in produse de la Brutaria Lidl si iaurt. Desfasurata in parteneriat cu Skanska, surpriza Lidl le-a oferit acestora o masa de care multi dintre ei nu au timp sa se bucure in fiecare dimineata.

„Intelegem cat de solicitanta poate fi munca pe santierele de constructii. De aceea, am vrut sa ii surprindem pe cei care lucreaza pe santierul noului nostru sediu central, construit de Skanska, cu un mic dejun binemeritat, pe care multi dintre ei nu reusesc sa il ia in tihna inainte sa plece la munca la primele ore ale diminetii,” a povestit Maria Parvuleasa, PR & CSR Manager in cadrul Lidl Romania.„Ne bucuram ca putem sa ii rasplatim pe cei aproape 100 de lucratori si ne propunem sa oferim din ce in ce mai multe asemenea surprize tot mai multor romani.”

Richard Burleigh, presedintele Skanska Construction pentru Romania si Ungaria, a declarat: „Suntem incantati sa lucram impreuna cu Lidl si sa observam ca in centrul dezvoltarii proiectului nostru se afla respectul si grija pentru oameni. Micul dejun pentru lucratorii din santierul nostru este una dintre activitatile care dovedesc ca Lidl si Skanska impartasesc aceeasi viziune cand vine vorba de preocupare pentru wellbeing si sanatatea angajatilor”.

Santierul constructiei noului sediu este un model in ceea ce priveste protectia muncii angajatilor si a mediului, fiind in line cu demersurile Lidl si Skanska catre sustenabilitate si grija fata de oameni.

Incepand cu luna martie, Lidl i-a surprins pe romani cu diverse astfel de actiuni, precum deschiderea unui restaurant de tip pop-up pentru cinci zile, La Iordache, in Bucuresti si in Cluj, unde bucatarii au gatit cu produse din gama Camara Noastra.

Totodata, pentru ca „Impreuna protejam frumusetea romancelor”, alaturi de Oana Cuzino, peste 2.000 de doamne din cladirile de birouri din Bucuresti, Timisoara, Cluj, Iasi, Constanta si Pitesti au primit kit-uri cu produse Cien. In plus, Lidl a oferit peste 1.000 de cadouri Deluxe in cladiri de birouri din Bucuresti si din 5 orase din tara, cu ocazia Sarbatorilor Pascale.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related