KFC continua campania “Bucket de bine”, sustinand doua case din cadrul SOS Satele Copiilor Romania

KFC continua campania “Bucket de bine”, sustinand doua case din cadrul SOS Satele Copiilor Romania

Prin campania „Bucket de bine”, KFC a donat in prima jumatate a acestui an peste 27.500 euro catre organizatia SOS Satele Copiilor Romania.

Partneneriatul KFC – SOS Satele Copiilor a demarat in luna august a anului 2014, iar din luna martie 2015, lantul de restaurante a inceput sustinerea unei familii SOS prin asigurarea tuturor cheltuielilor aferente activitatilor de zi cu zi, urmand ca apoi, datorita rezultatelor obtinute, KFC sa sponsorizeze doua case din satul SOS.

In 2015, Hot Bucket-ul din meniul KFC a devenit „Bucket de bine”, fiecare astfel de produs vandut insemnand un leu donat de KFC catre SOS Satele Copiilor Romania. Obiectivul initial al campaniei a fost donarea sumei de 25.000 de euro pe parcursul unui an, insa rezultatele au fost de doua ori mai bune decat obiectivul initial, KFC „adoptand” o noua familie din cadrul SOS Satul Copiilor Bucuresti.

Astfel, in 2015, in cele zece luni de campanie, KFC a donat peste 50.000 de euro catre organizatia SOS Satele Copiilor Romania, pentru a sustine doua case din sat. In 2016, KFC continua sustinerea celor doua case iar fondurile adunate sunt in crestere.

 

"Ne bucuram nespus ca avem oportunitatea sa ii ajutam pe cei mici, alaturi de SOS Satele Copiilor Romania, sa aiba parte de o copilarie normala, sa se dezvolte intr-un mediu placut si sa isi continue studiile. Suntem alaturi de ei si vom fi in continuare, incercand sa gasim mereu idei noi de a interactiona cu cei mici si de a contribui la dezvoltarea copiilor", a spus Mark Hilton (Franchise Business Consultant KFC Romania).

 

"Nu poti sa lucrezi intr-un ONG dedicat copiilor daca nu ai multa vointa si dorinta de a schimba in bine vietile celor care depind de tine. La SOS, eforturile pe care le depunem pentru copiii nostri sunt constante. Ne dorim sa aiba parte de o copilarie cat mai normala, in care sa adune experiente pozitive, sa devina puternici si sa aiba o viata implinita. Iar viziunea noastra este sustinuta de KFC. Avem sansa de a beneficia de sprijinul important al acestei companii, dar si norocul de a colabora cu angajatii lor minunati. KFC e parte din marea familie SOS, iar copiii sunt foarte incantati de actiunile noastre comune si de surprizele pe care le primesc de la KFC. Multumim pentru acest parteneriat!", a adaugat Diana Podaru (Director General Interimar, SOS Satele Copiilor Romania).

 

Ca parte a acestei campanii, KFC va asigura toate cheltuielile necesare pentru alimente, imbracaminte, ingrijiri medicale si activitati educationale si de timp liber pentru toti copiii din cele doua case din cadrul SOS Satul Copiilor Bucuresti.

Pentru a le oferi copiilor sansa de a invata lucruri noi, KFC a organizat, alaturi de patru bloggeri parteneri, cu sprijinul SOS Satele Copiilor, o serie de ateliere creative.

Dragos Asaftei a predat un atelier de fotografie, in cadrul caruia copiii au petrecut doua ore invatand cum sa foloseasca aparatul foto, au surprins cadre din curtea interioara a SOS si au realizat sedinte foto.

 

Oana Bratila a predat un atelier de pictura, in care au pictat impreuna case si sate romanesti realizate din lemn.

Laura Frunza a fost si ea profesoara pentru o zi la SOS Satul Copiilor Bucuresti si a tinut un atelier de cusut, Laura si copiii confectionand braie de inspiratie populara.

Lavinia Biberi a realizat, alaturi de participanti, masti de printese si supereroi si semne de carte cu mesaje de la copiii din programul SOS.

Campania „Bucket de bine” continua in toate restaurantele KFC din tara. Parteneriatul KFC cu SOS Satele Copiilor Romania se inscrie in directiile strategice de CSR ale KFC Romania, avand scopul de a sustine educatia si dezvoltarea tinerilor.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related