[Vara la branduri] Catalina Mergeani (NN Romania): Cred ca a fost unul dintre cele mai provocatoare briefuri. Electric Castle nu e chiar primul loc in care te astepti sa-ti vorbeasca cineva despre pensii

[Vara la branduri] Catalina Mergeani (NN Romania): Cred ca a fost unul dintre cele mai provocatoare briefuri. Electric Castle nu e chiar primul loc in care te astepti sa-ti vorbeasca cineva despre pensii

Brandurile nu intra in concediu vara, ci se gandesc cum sa vorbeasca pe limba concediilor consumatorilor. De la munte, de la mare si de la festivaluri ori evenimente. Iar piesa de rezistenta a verii la NN Romania a fost la Electric Castle (EC), unde brandul a trimis in excursie niste oameni trecuti de prima tinerete. Pensionari. Care s-au distrat, au ascultat muzica si s-au luptat cu ploaia ca si cand ar fi avut 20 de ani.

Catalina Mergeani (Communication Manager, NN Romania), ne-a povestit de-a fir a par cum a fost gandita activarea. Spoiler: imbatranim cu totii, e bine sa ne gandim la asta, din cand in cand. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


GMP+WEBSTYLER

In 2018, agentiile GMP Advertising si Webstyler au fuzionat, formand o singura agentie cu servicii intergrate GMP+WEBSTYLER, parte din GMP Group alaturi de GMP PR, Chapter 4 si Point Public Affairs. Cele doua agentii... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Related