Holcim Romania a montat, in parteneriat cu Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania si Inspectoratul General al Politiei Romane – Directia Rutiera, 40 de panouri punct negru pe cele mai importante sosele nationale

Holcim Romania a montat, in parteneriat cu Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania si Inspectoratul General al Politiei Romane – Directia Rutiera, 40 de panouri punct negru pe cele mai importante sosele nationale

Panourile rutiere de tip “punct negru” au fost instalate pe unele dintre cele mai importante drumuri nationale din Romania. Acestea au fost stabilite impreuna cu specialistii in siguranta rutiera din cadrul Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania si ai Inspectoratului General al Politiei Romane - Directia Rutiera, fiind luate in considerare rutele cele mai utilizate de masinile care transporta produse Holcim.

 

"Initiativa face parte din Programul de Siguranta Rutiera al companiei noastre, program lansat in anul 2015 si care are scopul de a reduce pe cat posibil numarul accidentelor rutiere ce pot surveni pe traseele cu trafic intens, trasee recunoscute in ceea ce priveste gradul ridicat de pericol. Luand in considerare ca in prezent 500 de camioane livreaza permanent produsele noastre, avem o responsabilitate directa in protejarea vietii angajatilor si a partenerilor nostri, dar si a celor care tranziteaza aceste zone critice de trafic rutier", a declarat Alina Cristea (Manager Dezvoltare Durabila Holcim Romania).

 

Holcim a dezvoltat proiectul in colaborare cu organizatia ARILOG, organizatie care promoveaza schimbul de informatii si bune practici in industriile logistica, transport si supply chain management.

 

"In medie, pe strazile din Romania, o persoana isi pierde viata la fiecare patru ore, iar tara noastra ocupa astfel primul loc la nivelul Uniunii Europene ca numar al deceselor in traficul rutier. Dincolo de discutiile privind starea precara a infrastructurii, consideram ca trebuie sa exista o implicare a mediului privat si a societatii civile pentru a combate acest fenomen si ne bucuram ca o companie de nivelul Holcim face pasi importanti pe tema sigurantei rutiere. Responsabilitatea apartine nu numai celui care dezvolta si gestioneaza infrastructura rutiera, dar si celui care o foloseste, indiferent ca vorbim de pietoni, soferi sau companii", a declarat Ion Lixandru (Vice-Presedintele organizatiei ARILOG).

 

"Dorim sa multumim companiei Holcim Romania si organizatiei ARILOG pentru initiativa, precum si pentru implicarea activa in derularea acestui proiect, care are ca obiectiv principal cresterea gradului de siguranta rutiera prin sensibilizarea participantilor auto asupra sectoarelor de drum cu risc ridicat de accident.

Acest proiect derulat in parteneriat cu societati private este extrem de important prin prisma faptului ca prin acest mod speram ca tot mai multe societati, institutii, precum si societatea civila, sa constientizeze faptul ca doar prin colaborarea tuturor se poate atinge obiectivul impus la nivelul Uniunii Europene de reducere cu pana la 50% a numarului de raniti si victime din accidentele rutiere, pana in anul 2020", a declarat Ioan Barsan (Director General Adjunct in cadrul CNADNR).

 

"Salutam initiativa Holcim Romania si ARILOG si speram ca prin acest proiect sa fie sensibilizati cat mai multi actori din domeniul infrastructurilor de transport rutier si reiteram faptul ca suntem deschisi oricarei colaborari menite sa creasca gradul de siguranta rutiera pe reteaua de drumuri nationale si autostrazi.

In cadrul acestui proiect s-a decis semnalizarea suplimentara a punctelor negre, deoarece pe aceste sectoare de drumuri se inregistreaza cel mai scazut grad al sigurantei rutiere, fapt demonstrat si de definitia acestora: Punctul Negru in Romania reprezinta un sector de drum cu risc accidentogen foarte ridicat cu lungimea de 1 km pe care in ultimii 5 ani s-a inregistrat un numar de minim 10 accidente grave cu cel putin 10 persoane decedate sau ranite grav", a declarat Ecaterina Munteanu (Directia Siguranta si Monitorizare Trafic din cadrul CNADNR).

 

Panourile au o inaltime de peste 1,1 metri si o latime de aproximativ 2,5 metri si marcheaza in total 20 de puncte negre din trafic, fiind instalat cate unul pe fiecare sens de mers. Lista completa a locatiilor alese pentru amplasare o regasiti mai jos:

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related