Samsung redefineste experienta consumatorilor la IFA 2016

Samsung redefineste experienta consumatorilor la IFA 2016

Samsung prezinta noi produse si parteneriate pentru pietele europene de electrocasnice si dispozitive audio-video

Samsung Electronics Co., Ltd. redefineste experienta consumatorilor la IFA Berlin 2016, printr-o serie de produse si parteneriate dedicate pietelor europene de electrocasnice, audio-video si home entertainment.

 

"La IFA 2016, ne-am dorit sa aratam comunitatii europene felul in care redefinim experienta Samsung, pentru toti consumatorii si partenerii nostri, prin toate gamele noastre de produse, de la televizoare si sisteme audio, pana la electrocasnice. Toate produsele dezvoltate de Samsung au la baza determinarea noastra de a imbunatati vietile utilizatorilor, prin tehnologie inovatoare, bazata pe o intelegere clara a ceea ce isi doresc si au nevoie consumatorii", a declarant David Lowes (Chief Marketing Officer, Samsung Electronics Europa).

 

Dedicati potentialului european

In timpul conferintei de presa, de la CityCube, Messe Berlin, Samsung si-a reiterat promisiunea fata de Europa, fiind angajator a peste 14.000 de oameni in 34 de tari. Produsele Samsung reflecta influenta europeana, precum si traditia si maiestria de fabricare din Europa.

Cum profitul Samsung a crescut cu cinci procente in cel de al doilea trimestru, iar sapte din zece gospodarii europene detin un telefon mobil Samsung si una din trei familii urmareste filmele si emisiunile preferate pe un televizor Samsung, compania intentioneaza sa investeasca si mai mult in potentialul Europei.

Pentru a respecta acest angajament, Samsung a anuntat un nou parteneriat cu MakerBot, lider global in imprimare 3D, pentru a echipa scolile si muzeele din cinci tari europene cu imprimante 3D si pentru a instrui profesorii si elevii in folosirea tehnologiei. Cu peste 100.000 de imprimante MakerBot in intreaga lume, aceasta este cea mai mare comunitate de imprimare 3D si este un instrument valoros in orice sala de curs.

In plus, Samsung a anuntat ca, fiind parte din Coalitia Europeana pentru Job-uri Digitale, respecta planul de a sustine 400.000 de tineri, pana la finalul anului 2016, cu trei ani mai repede decat anticipase.

 

Viitorul televiziunii, redefinit prin tehnologia Quantum Dot

Samsung a dezvaluit si televizorul KS9800 de 88 de inci, cu tehnologie Quantum Dot, care ofera cea mai buna calitate a imaginii si, la fel ca celelalte televizoarele Samsung SUHD, afiseaza pana la un milliard de culori.

Samsung ofera cea mai variata gama de televizoare SUHD in Europa, cu 19 dimensiuni diferite ale ecranului, de la 43” pana la 88”, valorificand flexibilitatea tehnologiei Quantum dot in ceea ce priveste marimea acestuia.

Totodata, Samsung a anuntat si primul monitor curbat cu tehnologie Quantum Dot, modelul CF791, de 34”, cu ecran ultra wide QHD, si modelul CFG70, primul monitor curbat cu un timp de raspuns de o milisecunda si rata de reimprospatare de 144 hertz, ideal pentru gaming.

Samsung este singura companie care poate oferi televizoare cu tehnologie Quantum Dot, fara cadmiu, dupa cum a punctat si Jason Hartlove, presedinte si CEO Nanosys, una din principalele autoritati de reglementare a tehnologiei Quantum Dot. Hartlove a declarat ca Quantum Dot este una dintre cele mai stabile si sigure materii disponibile pe planeta, care ofera performanata superioara si ecrane mai prietenoase cu mediul, cu o durata de viata extinsa.

Astfel, avand mare incredere in aceasta tehnologie, Samsung comunica 10 ani garantie pentru televizoarele SUHD cu tehnologie Quantum Dot, protejand utilizatorii de efectele arderii pentru o intreaga decada.

La conferinta de presa, Won Jin Lee, vicepresedinte executiv Visual Display Business la Samsung Electronics, a prezentat platforma de continut Samsung Smart Hub si a anuntat un nou parteneriat pentru continut HDR premium, care va valorifica potentialul televizoarelor SUHD cu tehnologie Quantum Dot. Totodata, acesta a anuntat planul de extindere in Europa si Statele Unite pentru serviciul Samsung TV Plus, care a devenit deja foarte popular in Coreea de Sud.

Constientizand importanta calitatii imaginii si a continutului, Samsung si-a consolidat colaborarea cu partenerii globali precum Amazon si Netflix. In plus, Netflix isi extinde gama de continut HDR pentru utilizatorii din Europa, cu titluri precum Marco Polo, The Do-Over si The Ridiculous Six. Partenerii europeni, printre care se numara si RTVE si Insight TV, vor incepe de asemenea sa ofere continut HDR din a doua jumatate a anului 2016.

Samsung a prezentat si Samsung Smart Remote, care le permite utilizatorilor sa controleze toate dispozitivele conectate la acesta folosind o singura telecomanda. Smart Remote poate detecta automat orice dispozitiv extern conectat la televizor, permitand un control alternativ al acestora, fara ca mai multe telecomenzi sa fie necesare.

Nu in ultimul rand, Samsung si-a consolidat pozitia de lider detinuta pe piata europeana de produse audio pentru acasa, dar si pe cea detinuta in regiune pe segmentul soundbar-urilor. In standul Samsung a fost prezentata gama de produse Samsung Wireless Audio 360 si soundbarul HW-K950 cu tehnologie Dolby Atmos® pentru sunet cinematic multi-dimensional. Un astfel de ecosistem de produse, ce include televizor SUHD, Blu-ray Player UHD impreuna cu continut HDR, pozitioneaza Samsung ca unicul jucator capabil sa livreze o experienta 4K completa pentru acasa.

 

Redefinirea celui mai dinamic brand de electrocasnice

Angajamentul Samsung de a redefini experienta consumatorului depaseste limitele sufrageriei. In ultimii trei ani, divizia de electrocasnice Samsung a crescut de aproape cinci ori mai rapid comparativ cu ritmul pietei din Europa

. Succesul inregistrat de noile produse precum AddWash, lansata la IFA 2015, a transformat Samsung in cel mai mare brand de masini de spalat premium in Franta, Italia, Polonia si Marea Britanie. Anul acesta, la IFA 2016, Samsung a anuntat doua noi produse AddWash – AddWash Combo, care elimina nevoia de a achizitiona un uscator separat, si AddWash Slim, care incape in spatii restranse fara insa a reduce capacitatea de spalare.

Dupa o cercetare indelungata asupra nevoilor consumatorilor europeni privind dispozitivele pe care si le doresc in bucatarie, Samsung a lansat trei linii de electrocasnice incorporabile, Contemporary Line, cu un frigider integrat, Black Line, ce are un design cu linii semi mate, negre, pentru un aspect atemporal, si colectia originala Chef Collection.

Noul frigider din colectia Contemporary Line ofera performanta avansata, datorita tehnologiilor No Frost, Twin Cooling PlusTM, Cool Select Zone Plus.

In plus, si frigiderul mult asteptat Samsung Family Hub ajunge in Europa. Acest model dispune de tehnologiile Twin Cooling Plus TM, care pastreaza prospetimea alimentelor un timp indelungat, precum si Precise Chef Cooling TM , care pastreaza fluctuatiile de temperatura in limita a plus sau minus 0,5 grade Celsius.

Family Hub dispune de asemenea de functia speciala Chef Zone TM, ideala pentru pastrarea alimentelor cu proteine sensibile la temperatura. Iar fotografiile facute de cele trei camere foto din interior pot fi accesate de catre utilizatori direct de pe smartphone-urile lor, pentru a verifica ce alimente mai au in frigider sau de ce alimente au nevoie.

Family Hub este echipat cu un ecran tactil Full HD de 21,5 inci, cu o gama larga de functionalitati. Poate fi un ecran interactiv pentru notite, fotografii, calendar sau desene, pentru toti membrii familiei. Continutul poate fi incarcat folosind interfata tactila sau de la departare de pe smartphone sau tableta.

Utilizatorii pot folosi ecranul si aplicatia de cumparaturi online pentru a cumpara chiar din bucatarie alimente pentru frigider. Samsung incheie parteneriate cu mai multe lanturi comerciale online, inclusiv cu furnizori premium de mancare italieneasca precum Eataly, sau alte companii care fac livrari la domiciliu, precum Supermercato24 si magazinul elvetian coop@home.

Family Hub le ofera utilizatorilor europeni posibilitatea de a gati alaturi de bucatari-sefi, prin aplicatia Club des Chefs. Direct din ecranul frigiderului, Club des Chef ofera sfaturi profesionale despre gatit, prin intermediul retetelor scrise sau video.

Samsung redefineste experienta gatitului, permitandu-le utilizatorilor sa urmareasca bucatarii-sefi la treaba, in partea superioara a ecranului, in timp ce in partea de jos este listata reteta pentru gatit.

Standul Samsung Electronics va fi deschis la Nivelul 2 din City Cube Berlin in perioada 2-7 septembrie, in cadrul IFA 2016.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related