In cadrul Galei Premiilor Piata 2016, Caroli Foods Group a primit premiul pentru “Cel mai puternic brand” din grupa produselor de carne

In cadrul Galei Premiilor Piata 2016, Caroli Foods Group a primit premiul pentru “Cel mai puternic brand” din grupa produselor de carne

Compania a castigat si “Premiul pentru cea mai eficienta promotie a unui furnizor” pentru Casa Carolistilor si mentiune pentru “Cele mai moderne servicii de distributie si logistica”, FoodLine Logistics

La cea de-a XI-a editie a Galei Premiilor PIATA ale industriei bunurilor de larg consum, Caroli Foods Group a castigat premiul pentru “Cel mai puternic brand” din grupa produselor de carne, cu 47,3 % din voturi .

Caroli Foods Group, lider pe piata mezelurilor din Romania prin atentia constanta pentru calitate si siguranta, asigurate de investitiile in tehnologii de ultima generatie si de inovatiile in produse, a devenit prima alegere a consumatorilor si a fost recompensat de partenerii sai prin intermediul revistei Piata si a premiilor primite in cadrul Galei. Premiul pentru „Cel mai puternic brand din grupa produselor de carne” acordat de Revista Piata este o recunoastere a efortului in ceea ce priveste oferta de produse de calitate pentru toate tipurile de consumatori.

Din dorinta continua de dezvoltare, Caroli s-a concentrat pe inovatii in ceea ce priveste portofoliul de produse diversificand gama Extra cu produse cu multa carne, respectiv cremwursti si salam cu peste 80% carne.

De asemenea, in acest an, in urma unor cercetari ample, realizate impreuna cu consumatorii, Caroli si-a imbunatatit portofoliul brand-ului Sissi, prin lansarea unor noi variante de produse rafinate, de inalta calitate si a unor retete imbunatatite. In plus, orice sunca Sissi are acum 1.5% grasime, iar Sissi jambon de porc si curcan 1.8% grasime!

In cadrul Galei Premiilor PIATA, Caroli Foods Group, a primit si premiul pentru „Cea mai eficienta promotie a unui furnizor” din grupa produselor din carne cu 31,1 % din voturi. Campania Casa Carolistilor este o initiativa strategica a Caroli Foods Group construita pe una dintre valorile de baza, respectul fata de consumator.

“Casa Carolistilor” aduna sub acelasi acoperis virtual intreaga familie de produse lansate in fabrica din Pitesti. Platforma a fost creata intr-un mod interactiv si atractiv atat pentru parinti, dar mai ales pentru copiii care il recunosc si indragesc pe Servetel. Campania ce a avut drept premiu o casa in valoare de 50.000 euro s-a desfasurat in perioada 15 decembrie 2015 – 30 martie 2016 si a fost castigat de Niculiciu Alexandra Ramona.

 

"<<Cel mai puternic brand>> in categoria produselor de carne este premiul pe care ni l-am dorit cel mai mult si, pe aceasta cale, vreau sa multumesc tuturor celor care au dat credit anul acesta Brand-ului Caroli si au apreciat efortul depus de intreaga echipa. Premiul pentru „Cea mai eficienta promotie”, respectiv Casa Carolistilor, reprezinta o incurajare din partea partenerilor nostri care au apreciat curajul echipei de a lansa un produs de loializare, cu premii garantate, intr-o categorie mai putin obisnuita cu astfel de platforme digitale. De altfel, piata din Romania a evoluat semnificativ, atat din punct de vedere al preferintelor consumatorilor si implicit a produselor, dar si din punct de vedere a comunicarii, si ne bucuram foarte mult ca reusim sa ne mentinem excelenta in domeniu", a declarat Ana Maria Bajan (Director Executiv Marketing, Business Development & PR Caroli Foods Group).

 

In cadrul Premiilor Revistei Piata, compania a obtinut mentiunea a doua in ceea ce priveste numarul de voturi la sectiunea „Cele mai moderne servicii de distributie si logistica”.

In cadrul editiei a XI-a a Premiilor Piata, 27 de companii au fost desemnate castigatoare prin voturile exprimate de peste 800 de reprezentanti ai companiilor din retail, productie si distributie, inclusiv comercianti independenti. Procesul de selectie a reunit 380 de candidaturi depuse de aproximativ 100 de companii din FMCG si retail.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Related