SOLD OUT: Numărul de bilete la cea mai mare conferință dedicată promovării Bucureștiului a fost epuizat. Organizatorii anunță suplimentarea locurilor la evenimentul care are loc mâine în Capitală

SOLD OUT: Numărul de bilete la cea mai mare conferință dedicată promovării Bucureștiului a fost epuizat. Organizatorii anunță suplimentarea locurilor la evenimentul care are loc mâine în Capitală

Numărul de bilete la conferința ”How to promote the capital of Romania”, cel mai mare eveniment dedicat promovării Bucureștiului, a fost epuizat, peste 250 de persoane fiind așteptate la deschiderea de mâine. Cei mai mulți dintre aceștia sunt bloggeri și videobloggeri, specialiști din industria turismului și specialiști în comunicare & marketing. Ca urmare a succesului înregistrat, organizatorii evenimentului anunță suplimentarea numărului de locuri cu 20 de bilete, condiția fiind ca acestea să fie achiziționate în cursul zilei de astăzi.
Cei interesați  se pot înregistra aici.

”Chiar dacă suntem la prima ediție, suntem foarte bucuroși de interesul și entuziasmul oamenilor de a face parte dintr-o comunitate care practic pune Bucureștiul pe harta lumii, ca destinație de top pentru turiștii străini. Așteptările noastre au fost depășite în ceea ce privește participanții la conferință, astfel că am decis să suplimentăm locurile și să oferim acces pentru cât mai mulți oameni”, declară Tudor Maxim, fondatorul Experience Bucharest.

Conferința se adresează creatorilor de conținut de travel, jurnaliștilor de travel, specialiștilor în social media și a celor din agenții de branding și creație, profesioniștilor din turism și persoanelor pasionate de călătorii. Participanții la conferință vor afla exemple de conținut si promovare prin intermediul platformelor social media.

Conferința de mâine va fi urmată de o degustare de vinuri românești, petreceri și concerte surpriză, intrarea fiind gratuită pentru toți participanții. Seria de evenimente din cadrul Experience Bucharest continuă până pe 15 mai cu tururi ale Bucureștiului, dansuri in stradă în Centrul Vechi și petreceri. La evenimente vor participa peste 100 de  invitați speciali, bloggeri, vloggeri, instagrameri, jurnaliști de travel, persoane publice pasionate de călătorii, a căror activitate este urmărită de un număr de peste 10 milioane de persoane din întreaga lume.

 

București, o destinație din ce în ce mai atrăgătoare pentru turiștii străini

Conform celor mai recente date ale Institutului Național de Statistică, aproape 2,5 milioane de turiști străini au vizitat România în 2016, dintre aceștia 1,1 milioane alegând Bucureștiul ca destinație. Capitala a câștigat peste 112.000 de turiști noi față de anul precedent, mai arată datele Institutului Național de Statistică, acest lucru însemnând o creștere a numărului de turiști cu circa 12% față de 2015. Rata de creștere a numărului de turiști care vizitează Bucureștiul este de 7,1% pentru perioada 2009-2016, ceea ce-l plasează înaintea Sofiei (6,9%) și a Barcelonei (6,7%), durata medie de ședere fiind de două zile.

 

Speakeri conferință:

  • Kash Bhattacharya din Madeira, Portugalia – Bloggerul anului 2016 - National Geographic Traveller Reader Awards 
  • Razvan Pirjol din București, Romania–Președinte Bucharest Tourism Board și Președinte Skal International Romania
  • Siya Zarrabi din Toronto, Canada - Travel Vlogger, YouTuber, Videographer și Speaker Motivațional
  • Kristen Sarah din Toronto, Canada – YouTuber, Travel & Lifestyle Blogger
  • Dave and Debbie din Toronto, Canada – câștigătorii premiului cel mai bun blog de turism în 2015 și 2014 din partea Society of American Travel Writers
  • Alyssa Ramos din Los Angeles, USA - Travel Blogger si Social Media Influencer
  • Kat Von B din Los Angeles, USA - Blogger specializat pe Luxury Travel și Tehnologie
  • Michael Schulz din Berlin, Germania - top Instagrammer din Germania 
  • Jurnalistii, bloggerii și studenții la facultăți de turism vor avea intrare gratuită.

Sponsori: Elevate, Pura Vida, Eurolines, TUI travel center, Radisson Blu Bucharest

Parteneri: Bucharest Tourism Board, Little Bucharest hostel, Pura Vida Sky Bar&Hostel, Garanti Bank, The Institute

Parteneri media: Wall Street, Profit, IQads, Discovery Romania, start-up.ro, Comunicate de afaceri, Vocea BIZ, HRB Trends, Horeca Insight Magazine, România Pitorească, Team 365, Romania pozitiva, Turism Market, Calatorul Digital, Imperator Travel, Barometer, Feedler, Hot Week, Promovez Romania, Orasul Vechi, Always Summer, Vacantele lui Mircea, Zmeul Călător, World Travel Bug, Monica Suma-contribuitor Lonely Planet, Radio Deea, Canal 33, The Bucharest Lounge, Travelsmart, Julia Something

Partener comunicare: Rogalski Damaschin Public Relations

Experience Bucharest (www.experience-bucharest.com) este cel mai mare proiect de promovare turistică a Bucureștiului realizat vreodata, care se va desfăsura în perioada 12-16 Mai 2017 în București.Experience Bucharest este primul proiect voluntar al comunitații Travel Massive Romania, o organizatie non-profit internațională, proiect în care sunt implicați peste 100 de voluntari. Prin acest proiect, Bucureștiul este promovat la nivel mondial prin intermediul unui numar de 100 persoane influente în mediul online din domeniul călătoriilor și turismului individual.

Misiunea proiectului este aceea de a promova Capitala României ca destinația preferată din Europa de Est a turiștilor și călătorilor independenți.

Experience Bucharest este o inițiativă independentă, la care se poate alătura orice autoritate publică, instituție, companie sau persoană independentă care dorește să se implice în promovarea Bucurestiului. Există și o pagină de crowfunding pe platform @YouCaring, unde se pot implica toți cei care doresc să susțină prin donații organizarea acestui eveniment.

Organizatorii Experience Bucharest au pregatit pentru cei 100 invitați o conferinta despre cele mai bune practici de marketing in turism pentru promovarea Bucurestiului, peste 40 de tururi și experiente de turism alternativ, petreceri de socializare și multe alte experiențe unice. Toate acestea vor fi posibile cu implicarea zecilor de parteneri care vor oferi cazare prin intermediul Federatiei Industriei Hoteliere din Romania, vor pune la dispozitie locatii pentru evenimente, vor asigura mesele si transportul invitatilor. Timp de patru  zile, fiecare participant isi va putea alege programul, optand pentru participarea la activitatile propuse de organizatorii evenimentului.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related