Coca-Cola HBC România a ales partenerul non-guvernamental care va coordona şi implementa programul "La TINEri este Puterea"

Coca-Cola HBC România a ales partenerul non-guvernamental care va coordona şi implementa programul "La TINEri este Puterea"

Asociaţia The Social Incubator este partenerul non-guvernamental al Coca-Cola HBC România, selectat de companie pentru coordonarea şi implementarea noului program de responsabilitate socială, „La TINEri este Puterea". Organizaţia a fost declarată câştigătoare în urma unui concurs de proiecte lansat în luna aprilie. Obiectivul principal al programului „La TINEri este Puterea" este acela de a creşte şansele tinerilor cu vârste între 18 şi 25 de ani, din categoria NEET (Not Employed, in Education or Training) de a deveni activi pe piaţa muncii din România.

The Social Incubator este una dintre cele mai active organizaţii non-guvernamentale din România care lucrează în beneficiul tinerilor defavorizaţi, prin integrarea socio-economică a acestora. Organizaţia a fost înfiinţată de către un grup de profesionişti care şi-a dorit să creeze contextul şi cadrul în care tinerii aflaţi într-un impas decizional privind viitorul lor să poată găsi sprijinul necesar pentru identificarea unor rute prin care să îşi crească şansele de a se angaja şi să aibă parte de o schimbare în bine în viaţa lor.

"Proiectul  propus de The Social Incubator ne-a convins, atât prin abordarea strategică şi complexă a situației acestor tineri care au nevoie de îndrumare, cât și prin prin pasiunea şi dăruirea  celor care  au fondat sau lucrează în echipa lor. Soluţiile propuse de asociaţie vor îmbunătăţi şansele ca tinerii vulnerabili să se bucure de o schimbare în bine în viaţa lor, fie prin obţinerea unui loc de muncă, fie prin identificarea unor oportunităţi de dezvoltare profesională şi personală.  Ca și pentru alte proiecte dezvoltate de Coca-Cola HBC, esențială va fi calitatea  programului și impactul pentru cei din jur –  dorim să angrenăm parteneri de afaceri, voluntari, oameni care să reprezinte modele pentru acești tineri", declară Irina Ionescu (Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola HBC România).

 

"Acum trei ani ne-am asumat o misiune ambițioasă, însă plină de satisfacții, aceea de a susține tinerii defavorizați din România în procesul de integrare socio-profesională. Prin programe educaționale personalizate, i-am ajutat să-și descopere vocația, pasiunile, talentul și potențialul, și le-am oferit instrumente prin care să-și construiască un viitor mai bun. Rezultatele intervenției noastre din toți acești ani sunt validate astăzi prin începerea unei noi etape: parteneriatul extraordinar cu Coca-Cola HBC România. Avem convingerea că programul „La TINEri este Puterea” va avea un impact semnificativ în viețile tinerilor vulnerabili și suntem încântați că avem oportunitatea să schimbăm destine împreună" declară Ionuţ Pascu (preşedintele Asociaţiei The Social Incubator).

 

"La TINEri este Puterea" este un program local, parte a iniţiativei #YouthEmpowered, lansată de Grupul Coca-Cola HBC. Iniţiativa se concentrează pe dezvoltarea de aptitudini profesionale şi personale care să contribuie la îmbunătăţirea vieţii tinerilor prin creşterea şanselor de angajare ale acestora, dar şi prin stimularea capacităţii de a lua decizii care să le influenţeze pozitiv viitorul.

23% din totalul tinerilor din România cu vârste cuprinse între 18 şi 25 de ani, adică aproximativ 440.000 de tineri, nu activează pe piaţa muncii, nu urmează nicio formă de învăƫământ şi nici nu sunt înscrişi în programe de dezvoltare personală, potrivit datelor Eurostat. Acest procentaj plasează România pe locul 4 în Europa, în ceea ce priveşte şomajul tinerilor NEET (Not Employed, in Education or Training).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related