Lansarea Alianței Unstereotype pentru eliminarea stereotipurilor din reclame. UN Women și Unilever convoacă liderii industriei pentru a accelera progresul

Lansarea Alianței Unstereotype pentru eliminarea stereotipurilor din reclame. UN Women și Unilever convoacă liderii industriei pentru a accelera progresul

UN Women, în parteneriat cu Unilever și lideri din industrie, precum WPP, IPG, Facebook, Google, Mars, Microsoft și J&J, anunță lansarea Alianței Unstereotype – o nouă alianță globală cu scopul de a elimina portretizarea stereotipurilor de gen din reclame și alte forme de conținut, generate de branduri. 

Prin recunoașterea puterii parteneriatelor în accelerarea progresului, această inițiativă a industriei va uni lideri din afaceri, tehnologie și industrii creative pentru a combate răspândirea stereotipurilor care sunt folosite frecvent în publicitate.

Alianța Unstereotype este susținută de către companii și organizații care au fost lideri în abordarea problemei prejudecăților de gen în industrie. Printre acești membri, se află ANA, AT&T, Alibaba, Cannes Lions, Diageo, Facebook, Geena Davis Institute, Google, IPG, IPA, Johnson & Johnson, Mars, Mattel, Microsoft, P&G, Publicis, Twitter, The Female Quotient, UN Women, Unilever, World Federation of Advertisers și WPP.

Alianța Unstereotype inițiată de către UN Women și Unilever la Cannes este preocupată de modul în care industria poate avea o influență pozitivă asupra schimbărilor culturale, folosind puterea publicității pentru a ajuta la schimbarea percepțiilor care reflectă portretizarea realistă și non-părtinitoare a femeile și bărbaților.

Înainte de evenimentul Unstereotype Alliance, Phumzile Mlambo-Ngcuka, Executive Director UN Women, a declarat:
"Stereotipurile reflectă idei adânc înrădăcinate despre feminitate și masculinitate. Preconcepțiile despre fete și femei sunt unele dintre cele mai mari obstacole în calea egalității de gen și trebuie să intervenim și să schimbăm aceste imagini ori de câte ori apar. Publicitatea este un generator extrem de puternic pentru a schimba percepțiile și a influența normele sociale. Organizația UN Women este încântată să colaboreze cu cei mai importanți agenți de schimbare din Alianță, pentru a provoca și contribui la evoluția modului în care sunt reprezentate femeile în acest domeniu."

 

Keith Weed (Chief Marketing and Communications Officer Unilever) spune:
"Am văzut progrese reale în industria noastră, dar acestea nu sunt suficiente. Nu ne vom termina munca până în momentul în care nu vom mai vedea niciodată un anunț care diminuează sau limitează rolul femeilor și bărbaților în societate. Vrem să colaborăm cu colegii noștri din întreaga industrie pentru a dezvolta noi modalități de lucru, pentru a împărtăși cunoștințele și modul de lucru, astfel încât să putem îndeplini angajamentele Unstereotype. Credem că prin colaborarea între sectoare vom avea o transformare susținută. Acest lucru nu mai este doar un imperativ social, ci unul de afaceri, mai ales pentru că s-a descoperit că publicitatea progresivă este cu 25% mai eficientă și conduce la un impact mai puternic al brandului."

 

Kathleen Hall (CVP Brand, Advertising and Research, Microsoft) adaugă: "Publicitatea reflectă cultura și, uneori, se poate afla înaintea curbei și poate genera schimbare. Suntem mândri de calitatea de membru fondator al acestei inițiative a Organizației Națiunilor Unite de a renunța la stereotipuri prin puterea și amploarea mesajelor noastre. Suntem cu toții implicați 100%."

 

Philip Thomas (CEO al Festivalului Internațional de Creativitate Cannes Lions) comentează: "Obiectivele Alianței Unstereotype se pliază pe convingerea Cannes Lions a creativității ca forță pozitivă pentru schimbare și bine în lume. Și este un alt exemplu al modului în care conversațiile din jurul diversității și reprezentării au migrat către soluții practice și eficiente pentru a încuraja egalitatea în creativitate."

 

Evenimentul de inaugurare a Alianței Unstereotype va avea loc joi, 22 iunie, și va defini cele mai importante obiective pentru a stabili viziunea și prioritățile strategice pe care Alianța le va aborda.
UN Women, apărătorul global al egalității de gen, care a convocat Alianța, are o experiență îndelungată în procesul de schimbare a atitudinii ca un factor-cheie pentru progres. Organizația lucrează în mod constant la schimbarea stereotipurilor și la implicarea unor factori în egalitatea de gen, cum ar fi mass-media, bărbații și băieții, tinerii și liderii religioși și a făcut cercetări importante care se axează în special asupra bărbaților.

Alianța Unstereotype se lansează la un an după inițiativa Unilever Unstereotype, care a setat un obiectiv global pentru toate brandurile sale de a crea publicitate care nu folosește stereotipurile de gen.
Primul eveniment al Alianței Unstereotype va avea loc la Cannes Lions Festival of Creativity. Scopul său este de a se extinde dincolo de membrii săi fondatori și de a genera schimbarea în aceste industrii.
Alăturați-vă conversației urmarind hashtagul #Unstereotype.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related