Samsung urcă pe poziția 6 în topul celor mai valoroase branduri din lume

Samsung urcă pe poziția 6 în topul celor mai valoroase branduri din lume

Samsung Electronics a crescut o poziție și a devenit al șaselea cel mai valoros brand din lume, conform topului “Best Global Brands 2017” realizat anual de Interbrand, cea mai importantă companie de consultanţă de brand. Valoarea mărcii a ajuns la 56,2 miliarde dolari, în creștere cu 9% comparativ cu anul trecut.

Samsung a intrat în top 10 în clasamentul Intebrand încă din 2012, valoarea brandului evoluând constant în ultimii 15 ani ca urmare a eforturilor și investițiilor susținute făcute de companie.

Evoluția Samsung în topul de anul acesta are o importanţă deosebită, date fiind provocările cu care s-a confruntat compania în ultimul an. Criteriile pe baza cărora Interbrand a evaluat brandul au inclus: modul în care Samsung a reușit să își revină după criza de anul trecut cu Galaxy Note7, lansările de produse premium de succes, performanțele financiare, cât și inovația pe care o aduce în industria tehnologică.

Prin lansarea de succes a vârfului de gamă Samsung Galaxy S8, divizia de telefoane mobile de la Samsung a reconfirmat poziţia de lider de piaţă, iar segmentul de cipuri de memorie a avut performanţe notabile, ajungând la un profit record care a contribuit la creşterea valorii brandului. Samsung a avut noutăți și pe segmentul de electrocasnice inteligente. Au fost lansate frigiderul Family Hub și maşina de spălat AddWash, produse inovatoare, create pornind de la nevoile clienților și premiate în competiții de profil. Și divizia de Visual Display a atins noi recorduri, datorită lansării televizoarelor QLED.

 

„Eforturile noastre în realizarea unor progrese importante pentru îmbunătăţirea vieţii oamenilor au contribuit la creşterea valorii brandului”, a declarat YH Lee, Chief Marketing Officer al Samsung Electronics. „Poziţia noastră în clasamentul din acest an este un semnal pozitiv, care demonstrează că eforturile noastre de a recâştiga încrederea utilizatorilor au rezonat cu aceştia.”

Clasamentul celor mai bune branduri de anul acesta va fi anunţat la World Trade Center în New York, în data de 27 septembrie.

 

Evoluția valorii brandului Samsung

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Sectiune



Related