BusinessMark aniversează 5 ani de la organizarea primului eveniment B2B

BusinessMark aniversează 5 ani de la organizarea primului eveniment B2B

BusinessMark, una dintre principalele companii de organizare evenimente B2B din România, sărbătorește 5 ani de activitate atât prin îmbunătățirea calității serviciilor și diversificarea portofoliului de clienți, cât și prin relansarea site-ului www.business-mark.ro.

 

De la perioada depășirii de Start-Up, la consolidarea pe piață și extinderea la nivel național

BusinessMark este o companie înființată în anul 2013, la inițiativa celor 3 parteneri de business care și-au propus să contribuie la dezvoltarea mediului de afaceri din România prin oferirea unui spațiu profesionist de discuții și networking. Până în prezent, BusinessMark a organizat peste 170 de evenimente cu focus pe diferite industrii și arii profesionale, ce au reunit aproximativ 1600 de speakeri, români și străini, și 12 000 de participanți în orașe precum: București, Cluj-Napoca, Timișoara, Constanța, Brașov și Iași.

 

Principala activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu”. Prin combinarea celor mai bune metode de comunicare și de business matchmaking, compania le propune clienților instrumente eficiente de dezvoltare, cât și acces la un mediu propice pentru crearea parteneriatelor strategice și conectarea cu profesioniștii din țară și străinătate. Totodată, compania oferă partenerilor săi servicii de Event Management și B2B Public Relations.

 

Provocări și reușite - Ce reprezintă 5 ani de BusinessMark pentru fondatori

„Când am pornit BusinessMark, în 2013, am avut ambiția de a aduce în prim-plan o definiție mai rar întâlnită a evenimentelor business. O definiție bazată pe ideea valorii intrinseci a unui eveniment bine conceput și organizat. Evenimentele B2B, în sine, sunt instrumente importante pentru mediul de afaceri, pentru progresul sectoarelor de business și chiar pentru dezvoltarea profesională a specialiștilor din cadrul companiilor.

Am pornit cu dorința de a schimba o perspectivă demodată pe care o identificasem în piață - aceea a evenimentelor ca simple piese de completare a media plan-urilor. Credem cu tărie în importanța întâlnirilor de business precum cele pe care le organizăm și în puterea profesioniștilor de a colabora pentru a realiza experiențe valoroase. Consider că acesta a fost punctul zero pentru noi - acela în care ne-am decis să facem dreptate evenimentelor B2B și să le acordăm importanța pe care o merită, ghidându-ne întotdeauna după principii precum utilitate, echilibru, transparență.”, a declarat Andreea Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

 

„Cred că piața românească de evenimente B2B este una relativ matură, în sensul în care mediul de business din România are așteptări ridicate la nivel de content, speakeri, organizare și o experiență bună de participare la conferințe. Mă aștept la o stabilizare la nivelul Bucureștiului, unde cred că piața permite câteva evenimente anuale cu focus pe majoritatea industriilor. La nivelul României, sunt încrezător într-un trend crescător și o diversificare a evenimentelor la nivel regional.

În cadrul BusinessMark  am inclus în strategie, încă din 2016, dezvoltarea de proiecte în marile orașe ale țării. Din punct de vedere al industriilor și ariilor profesionale targetate cred că evenimentele ce acoperă schimbările fiscale, legislative, noile directive europene vor crește, piața fiind caracterizată de multe schimbări, atât în România, cât și la nivelul comunității europene.”, a declarat Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

 

„Odată cu dezvoltarea companiei, am reușit să progresăm și din punct de vedere financiar, BusinessMark înregistrând creșteri ale cifrei de afaceri de la an la an. Consider că această creștere a venit pe fondul dezvoltării continue a echipei și al numărului mare de proiecte proprii dezvoltate, al conturării liniilor de Event Management și B2B Public Relations. La nivelul profitului, creșterea a fost constantă, dar strategia noastră a fost de reinvestire pentru a dezvolta business-ul și a ne păstra competitivi.

Pentru o companie mică, sunt de părere că nu doar obținerea profitului este o provocare, ci și modul în care acesta este gestionat. Încercăm să identificăm zonele care pot genera creștere și să direcționăm resursele către acestea. Nu în ultimul rând, cel mai important lucru pentru a avea succes este să iți placă ceea ce faci, să fii dispus să muncești din greu și să ai inițiativă.”, a declarat Dan Popescu, Managing Partner, BusinessMark.

          

Responsabilitate socială – puterea de a face o lume mai bună

BusinessMark investește în inițiative de responsabilitate socială pentru a face din România un loc mai bun pentru generații viitoare. Până în prezent, compania a investit în diverse inițiative de educație, mediu și sport. La baza acestor acțiuni se află o preocupare constantă de a contribui la dezvoltarea armonioasă a societății prin susținerea dezvoltării personale și profesionale a tinerilor defavorizați, implicarea în activități ce au rolul de a proteja mediul înconjurător și acordarea sprijinului necesar pentru promovarea performanțelor în rândul sportivilor români.                 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related