[Bricolajul la romani] Frederic Lamy (Leroy Merlin Romania): Cerintele consumatorilor sunt foarte sofisticate si migreaza spre zona de design interior

[Bricolajul la romani] Frederic Lamy (Leroy Merlin Romania): Cerintele consumatorilor sunt foarte sofisticate si migreaza spre zona de design interior

Inspirati de locuri si obiceiuri descoperite in vacante, romanii se intorc in tara cu chef de redecorat. Preocuparea pentru estetica si design se reflecta si in vanzarile companiei Leroy Merlin, intrata pe piata din Romania din 2011. Frederic Lamy (CEO, Leroy Merlin Romania) pune acest lucru pe seama scaderii TVA-ului si a cresterii salarului minim si mediu. Insa piata de bricolaj se afla si ea pe un trend ascendent, nu doar ca urmare a acensiunii nivelului de trai, ci si a nivelului de educatie. 

In primii 3 ani de la intrarea pe piata romaneasca, Leroy Merlin a achizitionat si rebranduit nu mai putin de 15 magazine Baumax, cand compania austriaca a decis sa se retraga de pe piata autohtona. Avand in prezent o acoperire nationala, Frederic precizeaza ca brandul a ajuns sa detina un tablou aproape complet al preferintelor de consum pe regiuni. Ce au in comun romanii, in schimb?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related