[Domeniile vinului] Stefan Matei (Casa de Vinuri Cotnari): Asistam la consolidarea unui trend la baza caruia se afla efortul producatorilor de vin locali de a educa publicul consumator

[Domeniile vinului] Stefan Matei (Casa de Vinuri Cotnari): Asistam la consolidarea unui trend la baza caruia se afla efortul producatorilor de vin locali de a educa publicul consumator

Din 2007, cand Casa de Vinuri Cotnari isi incepea activitatea, si pana astazi, suprafata exploatata a crescut mult.  Acum ea este alcatuita din Feteasca Neagra (100 hectare), Busuioaca (75 ha), Tamaioasa Romaneasca (75 ha), Grasa de Cotnari (50 ha) si Feteasca Alba (50 ha).  Stefan Matei, actionar si director de marketing & export al Casei de Vinuri Cotnari, spune ca in 2011, cand au lansat primele produse destinate exclusiv HoReCa, piata vinului premium abia se dezmortea.

In 2017, Casa de Vinuri Cotnari a vinificat aproape 4.200.0.000 litri de vin, iar la final de an se putea lauda cu patru game de produse, dintre care doua pentru HoReCa si alte doua pentru retail.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Related