IKEA Group (INGKA Holding B.V. și entitățile sale controlate) lansează Sustainability Summary Report pentru anul financiar 2017

IKEA Group (INGKA Holding B.V. și entitățile sale controlate) lansează Sustainability Summary Report pentru anul financiar 2017

IKEA Group (INGKA Holding B.V. și entitățile sale controlate) este unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier și decorațiuni din lume și unul dintre cele 11 grupuri de companii care dețin și operează canalele de vânzare IKEA, sub acorduri de franciză cu Inter IKEA Systems B.V..

 

Cele mai importante realizări din anul financiar 2017 includ:

  • Am deschis primul magazin IKEA lider în sustenabilitate în Kaarst, Germania. IKEA va deschide un magazin lider în sustenabilitate și în România – IKEA Pallady va fi o construcție sustenabilă care va permite operațiunilor din magazin să fie cu 80% mai sustenabile față de altă clădire cu dimensiuni și scopuri similare.
  • Panouri solare accesibile pentru acasă sunt acum disponibile în cinci piețe în urma lansării ofertei Home Solar în Polonia și Belgia (după ce au fost deja lansate în Olanda, Elveția și Marea Britanie).
  • 416 turbine eoliene în 11 piețe și 750.000 de panouri solare pe clădirile IKEA din toată lumea. Toate acestea generează energie regenerabilă echivalentă cu 73% din totalul energiei folosite în operațiunile noastre.
  • Peste 100 de inițiative contribuie la dezvoltarea economiei circulare – de la servicii de preluare a mobilei vechi, până la workshop-uri de refacere a textilelor.
  • Peste 20.000 de kg de mâncare economisiți, parte a efortului nostru de a elimina risipa de alimente în restaurantele IKEA cu 50% până în 2020.
  • 49% dintre managerii IKEA Group sunt femei, iar 53% dintre membrii echipei de top management a IKEA Group sunt femei. În IKEA România: 45% din funcțiile de middle management sunt deținute de femei, în timp ce funcțiile de top management sunt ocupate în proporție de 50% de femei.
  • Opt piețe au lansat programe de angajare pentru refugiați, prin care aceștia să vor obține prima experiență de lucru într-o nouă țară.

 

Principalul proiect de implicare în comunitatea locală al IKEA România în anul financiar 2017 a fost lansarea Fondului IKEA pentru Mediul Urban, un program de granturi pentru proiecte de mediu mici și medii, care se adresează unor probleme relevante pentru comunitatea în care operează  magazinul IKEA. IKEA România susține proiecte care se axează pe reducerea amprentei de carbon, eficiență energetică și energie regenerabilă, reducerea consumului de apă și refolosire, conservarea biodiversității, precum și susținerea comunității și a educației pe aceste subiecte. Șase proiecte au fost finanțate prin Fondul IKEA pentru Mediul Urban, cu un angajament financiar total de trei ani de peste 1,2 milioane de lei.

Începând cu 1 februarie 2018, Pia Heidenmark-Cook a fost numită Chief Sustainability Officer. Ea a avut calitatea de CSO timp de un an și, înainte de asta, a condus integrarea practicilor sustenabile în toate activitățile de retail ale IKEA.

„Am decis să ne implicăm total pentru oameni și planetă și am demostrat că sustenabilitatea este un generator de inovație și reînnoire, de exemplu, prin lansarea ofertei IKEA Home Solar care face energia verde mai accesibilă pentru cei mai mulți oameni. Mă bucur să fac parte din noul nostru pas către a deveni mai sustenabili pentru oameni și planetă și să intru în noul meu rol,” a declarat Pia Heidenmark-Cook, Chief Sustainability Officer, INGKA Holding B.V. și entitățile sale controlate.

 

Jovana Mehandzic Djurdjic, IKEA Sustainability Manager în IKEA SEE, subliniază obiectivele pe care compania se concentrează în susținerea comunității:

„În fiecare zi, în tot ceea ce facem, dăm tot ce e mai bun pentru a fi buni cetățeni și vecini. Avem grijă de mediul înconjurător asigurându-ne că facilitățile noastre sunt operate sustenabil – folosind energie din surse regenerabile sau prin reducerea risipei de alimente sau a risipei în general și prin reciclare, demonstrând astfel că suntem mai buni pentru oameni și planetă. Suntem activi în comunitățile din care facem parte și ne dorim să ajutăm aceste comunități să se dezvolte, să încurajeze oamenii care trăiesc împreună acolo și să împărtășească exemple de bune practici pentru a-i inspira și pe ceilalți să se alăture mișcării noastre pentru grija față de oameni și planetă.”

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related