Cu o creștere anuală de 10.6%, IKEA România continuă să investească în oameni și în experiența clienților

Cu o creștere anuală de 10.6%, IKEA România continuă să investească în oameni și în experiența clienților

În anul financiar 2018 (1 septembrie 2017 – 31 august 2018), IKEA România a atins vânzări de 609.348.334 Lei (fără TVA), în creștere cu 10.6% față de anul de catalog anterior. Numărul total de produse cumpărate a fost mai mare de 18.6 milioane, peste 3,2 milioane de oameni au vizitat magazinul și aproape 18 milioane de vizitatori unici au accesat site-ul IKEA.ro.

 

„Suntem foarte bucuroși să vedem că IKEA România continuă să fie una dintre piețele cu cea mai rapidă creștere din Europa și asta datorită echipei noastre dedicate din România, care a ajuns acum la aproape 1100 de angajați. Pe măsură ce ne apropiem de deschiderea magazinului IKEA Pallady, am continuat să investim în accesibilitatea gamei noastre pentru cât mai mulți oameni din România prin deschiderea recentă a primelor două puncte de colectare din Timișoara și Brașov, iar noi puncte sunt în curs de dezvoltare în alte trei orașe, , a declarat Stefan Vanoverbeke (Country Retail Manager IKEA SEE).

 

Din totalul celor 18,6 milioane de produse IKEA care au ajuns în casele românilor, 62,4% au fost articole de mobilier și 37,6% accesorii. Cea mai bine vândută familie de mobilier de dormitor a fost HEMNES, cu 29.452 de bucăți, în timp ce gama de lenjerii de pat NATTJASMIN a fost cea mai populară în categoria accesorii, cu 68.871 bucăți vândute, iar albul a fost preferat de cei mai mulți dintre cumpărători. Când vine vorba de IKEA FOOD, cel mai mai bine vândute au fost chifteluțele suedeze cu peste șase milioane de bucăți, în timp ce lungimea de 474 de km a celor aproape trei milioane de hot-dogs vânduți ar acoperi distanța de la București la Constanța dus-întors.

IKEA a continuat să investească în oameni și a creat noi locuri de muncă în România. În anul financiar 2018, magazinul IKEA din București a avut 1092 de angajați în total, o creștere de 57.1% față de anul financiar anterior. Vârsta medie a fost de 34 de ani, iar 87% din totalul angajaților spun că sunt mândri că lucrează pentru IKEA.  

IKEA continuă să se implice în crearea unui impact pozitiv în societate. Compania s-a concentrat pe egalitatea de șanse, obținând un raport de gen de 50/50 între femei și bărbați în IKEA România, inclusiv la nivel de conducere, garantând în același timp salarii egale și oportunități egale. Parte a sprijinului său pe termen lung pentru antreprenorii sociali, IKEA a încheiat un parteneriat cu Brutăria Concordia, ajutând astfel 12 persoane din familii vulnerabile să producă și să vândă biscuiți pentru restaurantul din magazinul IKEA Băneasa. Fondul IKEA pentru Mediul Urban, un program de granturi pentru proiecte de mediu în București și în zona Ilfov, a continuat cu șase proiecte care au susținut peste 3.000 de beneficiari direcți în proiecte precum construirea unui acoperiș verde sau instalarea unui sistem de panouri solare într-un bloc de apartamente. În plus, ca parte a angajamentului pozitiv față de planetă, IKEA România a introdus două stații de încărcare pentru mașinile electrice în parcarea magazinului Băneasa, șapte mașini electrice urmând să fie introduse în flota IKEA până la sfârșitul anului.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related