PENNY Market, alături de World Vision România, susține programul Bursa Profesională dedicat elevilor din mediul rural

PENNY Market, alături de World Vision România, susține programul Bursa Profesională dedicat elevilor din mediul rural

PENNY Market susține programul Bursa Profesională dedicat elevilor din mediul rural înscrişi într-o formă de învăţământ profesional, printr-o sponsorizare anuală în valoare totală de RON 72.000. Prin intermediul programului desfășurat de Fundația World Vision România se stabilesc burse individuale în valoare de 200 de lei iar tinerilor li se oferă oportunitatea de participare la activităţi educative şi de formare susţinute prin Fundaţia World Vision România, astfel încât să le crească acestora șansele reale de integrate pe piaţa muncii.

Proiectul a fost demarat în toamna anului trecut, fiind inclus în cadrul programului de burse pentru elevii din mediul rural “Vreau în clasa a noua”, derulat de Fundaţia World Vision România. În prezent, PENNY Market sprijină 12 elevi de clasa a IX-a de la Liceul Tehnologic „Dimitrie Filişanu“ din judeţul Dolj şi 16 elevi de clasa a IX-a de la Liceul Tehnologic „Iordache Zosima“, din judeţul Ialomiţa. Tinerii din mediul rural beneficiază astfel de o bursă lunară acordată prin programul Bursa Profesională dar și de însuşirea unor aptitudini şi competenţe necesare pentru ocuparea unui loc de muncă odată cu finalizarea şcolii profesionale.

 

„REWE România își menține promisiunea de a se implica în comunitățile din care face parte și ne bucurăm că prin acest parteneriat putem susține tinerii din mediul rural. Ne-am mobilizat astfel încât să venim în sprijinul acestora atât printr-un program de burse cât și prin activități de training oferite de profesioniștii noștri, prin care să le creștem tinerilor șansele reale de integrare pe piața forței de muncă”, a declarat Dana Popa, Director Departament Resurse Umane, REWE România.

 

 „Peste 40% dintre elevii care abandonează şcoala după absolvirea a opt clase rămân în comunităţile rurale din care provin, în timp ce rata şomajului în rândul tinerilor cu vârste cuprinse între 18 şi 24 de ani este de 22% la nivelul întregii ţări. Parteneriatul Fundaţiei World Vision România cu PENNY Market adresează o problemă punctuală, şi anume sprijinirea tinerilor din mediul rural în a finaliza o formă de învăţământ profesional şi a obţine un loc de muncă mai bine plătit.”, a declarat Daniela Buzducea, Director Naţional World Vision România.

 

Pentru fiecare elev înscris în program se asigură ședințe individuale de consiliere profesională și sprijin pentru administrarea bursei, precum şi workshop-uri lunare şi o tabără de dezvoltare personală. Prin participarea la workshop-uri şi la tabăra de dezvoltare personală, bursierii vor deprinde noţiuni de comunicare şi relaţionare, vor învăţa să lucreze în echipă, să îşi gestioneze imaginea şi vor exersa vorbitul în public.

Totodată, PENNY Market pune la dispoziția elevilor mai multe activități practice desfășurate în cadrul magazinelor din regiunea în care aceștia se află, prin care aceștia vor învăţa direct de la profesionşti abilitățile necesare pentru un loc de muncă mai bine plătit. În plus, bursierii vor avea acces la stagii de practică de specialitate, precum şi la oportunităţi de carieră în interiorul companiei.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related