[Food court] Monica Eftimie (KFC & Pizza Hut): Creşterea salariului brut şi scăderea TVA-ului i-au impulsionat pe clienţi să petreacă mai mult timp în oraş şi să cheltuie

[Food court] Monica Eftimie (KFC & Pizza Hut): Creşterea salariului brut şi scăderea TVA-ului i-au impulsionat pe clienţi să petreacă mai mult timp în oraş şi să cheltuie

Cererea şi obiceiurile de consum în industria de food service sunt influenţate în mare parte de economia locală. Așa că, luând în calcul factorii din titlu, media anuală este în creştere comparativ cu anii trecuţi, spune Monica Eftimie, Chief Marketing Officer Sphera Franchise Group, companie care are în portofoliu KFC, Pizza Hut și, recent, Taco Bell. 

Am vrut să aflăm cum s-a schimbat acest domeniu în ultimii ani, care sunt noile obiceiuri de consum ale românilor, ce trenduri influențează piața în acest moment. Monica Eftimie a vorbit despre toate astea, dar și despre deschiderea clienților din România față de produsele noi, cum se vede specificul local în meniu și cele mai populare produse pe piața românească. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Campanii

Sectiune



Related