Brutăriile PAUL lansează un nou concept în România: PAUL Bistro

Brutăriile PAUL lansează un nou concept în România: PAUL Bistro

Lanțul de brutării PAUL redefinește arta bucătăriei franțuzești și se transformă din brutărie în bistro: PAUL Bistro. Astfel, la PAUL Universitate, din București, clienții se pot bucura de o nouă experiență à la française, cu produse potrivite pentru orice moment al zilei. Totodată, pentru prima dată într-o locație a lanțului, clienții vor fi întâmpinați aici de o echipă de ospătari.

Pe lângă produsele clasice cu care ne-a obișnuit – precum Tartelette Framboises, Éclairs Chocolat sau sandwich-urile Dieppois și Tomates Mozzarella – în Bistro au apărut preparate noi, cum ar fi pulpa de rață – Confit de canard, file-ul de cod – Cabillaud Royal de Méditerranée, sau obrăjori de vită - Pièces de Bœuf, care alături de un pahar de vin franțuzesc sună cel mai bine.

„PAUL Bistro este un concept inedit, prin care ne-am propus să le oferim celor care ne trec pragul o experiență autentic franțuzească, într-o atmosferă relaxată și elegantă. Transformarea brutăriei de la Universitate a venit ca un pas firesc în dezvoltarea noastră, pentru că ne dorim să aducem în România acel joie de vivre pentru care sunt renumiți francezii”, a spus Ovidiu Albu (Director General,  Paul România).

 

Mulțumită conceptului de Bistro, clienții vor avea parte de o experiență complet nouă, într-o atmosferă boemă, marca PAUL.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related